Gå til innhold

Etterlysning!!!! Mr.Freeeeeeze....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg tak i EKTE Mr.Freeze, ikke sånne teite etterligninger....??

MÅ ha det, bare MÅ ha det!!!

Skal fader meg hamstre frysern full!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema 1000! pakke med bittesmå som du må legge i fryseren...der er det grønne, blå,orange,gule og colasmak......burde kjøpe med deg tre pk iallefall, for de er små...går fort unna hvis du er like hekta som meg :D

Skrevet

Jeg var der i stad og da hadde de ikke det....

Er det noen flere steder du har sett det tilfeldigvis...?

*glede seg...*

Skrevet

hmmm...njæææi...ikke som jeg kan komme på tror jeg...kanskje jeg har sett det i et pat storkiosker men ingen andre butikker enn Rema 1000...desverre :(

Skrevet

De har sånne store på Narvesen her i hvertfall (Sandvika) til åtte kroner stk. Men de er fryst ned da, men det gjør jo ikke noe å fryse de flere ganger uansett da...

Skrevet

Jeg så det på rimi lørdag, og ultra har jeg sett det på... prøv der om du har mulighet.

Skrevet

mix kiosken her har det iallefall...og på prix selger dem også=)

Skrevet

Jeg kjøpte det på mix her hvor jeg bor, til 6 kr stykket. Kjøpte likegodt en eske med 70 stk i jeg, så jeg har!

Smakene er jordbær,cola,tropisk og blå bringebær. Savner sitron, ellers er det godt asså!

Skrevet

Rimi har det hvor jeg bor i hvertfall;)

Skrevet

coop mega og coop obs:)

Skrevet

Kjøpte ei hel eske med sånne små på Smartclub(slependen,Oslo)

Spiser det NÅ! Nammenam! *slurp* *slafse*

Skrevet

Jeg har virkelig hamstra disse!! Jeg har funnet på Bunnpris, Coop mega og europris. Er vel 50 stk i en pakken, men de er små,så spiser gjerne en 10/15 stk. på en kveld... Å de er EKTE! Kjøpte noen euroshopper greier, å de smakte helt grusomt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...