Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Lurer på hvilke str. jeg skal kjøpe på amme Bh? Hvordan vet man dette? Håper på svar...
Krysia Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Ikke så greit å vite nei! Har ingen erfaring selv, men har kjøpt meg to stykker i én str. større enn det jeg helst bruker. Så ut til å være veldig god plass i dem. Kanskje lurt å kjøpe 1-2 så man har i begynnelsen, og så fylle på når man ser hvor "ille" det blir
Gull nr.5 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Det spørs jo litt hvor mye brystene dine har vokst i løpet av graviditeten, men det jeg har gjort, er at jeg har gått opp 2 str. i forhold til det jeg hadde før jeg ble gravid.De vokser jo endel når melka kommer:)
elly belly Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har et forslag. Gå innom Reimers eller en annen undertøysbutikk og be dem måle deg. Det skal jeg gjøre og det gjorde jeg sist gang jeg kjøpt undertøy også fordi målene forandret seg etter jeg ble gravid.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Kjøp en før ungen kommer som du kan ha på sykehuset... så kjøper du heller flere når du vet hvor stor du blir når melka kommer:)
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Jeg fant billige på sparkjøp og kjøpte litt ulike størrelser. Så får vi se... Allerede en størrelse større, både omkrets og kopp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå