Gå til innhold

Jeg har blitt frisk!! ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg gjort både det ene og det annet.. Og generelt de siste to ukene har jeg vært ekstremt aktiv, og ikke tenkt videre over det.

Så, litt tidligere i dag, når jeg lå på sofaen og sløva litt, og deretter klarte å snu meg og reiser meg opp - uten å si "auauauau! det gjør vondt i rumpa!!", så gikk det opp for meg - at jeg slett ikke er "plaga" av graviditeten mer!

Månedsskiftet mai/juni vagga jeg rundt i sakte fart, klarte ikke snu meg i senga og hadde en TOPP når det kom til å stå opp om natta og tisse. Nå sover jeg gjennom, jeg snur meg uten problemer i senga, jeg holder tempo når jeg er ute og går..

Noen har visst kurert meg! :)

Andre som har opplevd det samme?

Er i 34. uke nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres akkurat ut som meg :) Har hatt så vondt i bekkenet og rumpa hele graviditeten. Men så i forrige uke (er i uke 35 nå), oppdaget jeg plutselig at smertene var borte. Ikke helt borte, men jeg var mye bedre. Og slik har det fortsatt.

Har jo hørt noen si at bekkenet blir mer stabilt, etterhvert som baby går lenger ned i bekkenet/hodet festes. Derfor blir man mindre plaget. Dessuten er det sommer, og ikke så kaldt lenger, noe som alltid har hatt innvirkning på mine smerter.

Nå har jeg derimot blitt trøttere.

Skrevet

Ja, da jeg var hos JM i forrige uke sa hun at hodet "dingla" nede i bekkenet.. Kan hende det lå litt lenger oppe før, da.. Og så har det arbeida seg sakte nedover.

Litt dumt det er legen jeg skal til neste gang, for han har ikke helt peiling på alt som foregår inne i livmora ved en graviditet. Han er ytterst hyggelig og dyktig.. Men han har sagt at han ikke vil bedrive fosterskjønn og alt det der, så jeg regner ikke med at han kommer til å uttale seg om hvorvidt hodet står fast eller ikke.

Skrevet

Flott at det ikke var (symptomgivende) bekkenløsning, da! For det forsvinner ikke, men blir verre utover svangerskapet...

Skrevet

er i veke 35, og ikkje blitt noko betre......men tykkjer det er flott at andre blir det.....og håpar eg sjølv vert betre med tida og......*sjølvmedlidandedagidag*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...