SnupsaTupsa Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 sto en gang noe i vg el om hvordan man kunne sikre seg mot at de bruker bilder osv fra facebook-profilen til noe... Noen som vet hvordan? Finner det ikke igjen, og finner heller ikke ut av det inne på profilen...
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Apparently Facebook has started sharing user information (surprise, surprise!) to third parties. They call it the "Facebook Development Platform." To restrict use of your information, do the following: Click "Privacy" on top right. Under the "Facebook Platform" section click"Edit Settings". Scroll down to the bottom and UNCHECK ALL of the items under facebook platform. Most creepy is the inclusion of photographs! Men Facebook har framleis copyrighten på ALT du legg ut av info og bilete. Eg legg ikkje ut bilete av Ada i alle fall!
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=185368 Her er artikkelen forresten
SnupsaTupsa Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 jeg??? :s ja, ja... har bilder av jentene der, jeg... men synes det er greit å sikre de om jeg kan. FB trenger ikke eie meg og mine for livet!
manonym Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Fant ikke dette Facebook platform jeg... Hvor står det hen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå