Gå til innhold

Please hjelp!!!!!!!!! Ang. laksefilet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager det til lillegutt nå, men har ikke peiling på hvordan det skal se ut.

Steker den, men hvordan skal den se ut i midten ? Tenker at jeg skal steke den som en biff ? Altså helt gjennomstekt.

 

Kan ikke fordra fisk selv, så har ikke snøring på hvordan den skal se ut .....hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stek den gjennom, så blir den god:) Noen liker den med en rå rand i midten, men jeg synes den er best gjennomstekt...

Skrevet

laksen foretrekker jeg å steke sånn at den blir rosa helt igjennom, hvis ikke synes jeg den smaker "uferdig" ,hvis du skjønner hva jeg mener.

men biffen min skal være rå i midten:) hver sin smak:)

god middag!

Skrevet

fisk skal være fast i "kjøttet" når den er gjennomstekt, laksen får også en lysere rosa farge, når den er stekt :o)

Skrevet

Han har spist det nå, og det var nam nam : )

Godt at han likte det, da : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...