Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Lager det til lillegutt nå, men har ikke peiling på hvordan det skal se ut. Steker den, men hvordan skal den se ut i midten ? Tenker at jeg skal steke den som en biff ? Altså helt gjennomstekt. Kan ikke fordra fisk selv, så har ikke snøring på hvordan den skal se ut .....hehe
ana baroma Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Stek den gjennom, så blir den god:) Noen liker den med en rå rand i midten, men jeg synes den er best gjennomstekt...
TanteSofie_81 Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 laksen foretrekker jeg å steke sånn at den blir rosa helt igjennom, hvis ikke synes jeg den smaker "uferdig" ,hvis du skjønner hva jeg mener. men biffen min skal være rå i midten:) hver sin smak:) god middag!
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 fisk skal være fast i "kjøttet" når den er gjennomstekt, laksen får også en lysere rosa farge, når den er stekt )
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Han har spist det nå, og det var nam nam : ) Godt at han likte det, da : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå