Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Tulla mi får aldrigf annet enn vann på tutkoppene sine. Vi har mange tutkopper, mange typer. Gamle og nye. Melk og evt juice får hun av vanlige glass, så på tutkopp er det kun vann, Men samma hva jeg gjør smaker vannet grusomt. Og så vi som har så godt vann.... Det smaker gammal plastikk, ja heilt forferdelig, jeg ville aldrig drukket det selv....Stakkar lita tulla mi, som pleier få tilbud om vann i tutkoppen igjennom heile dagen, op gulvet, i bilen, i vogna, på bytur osvb. Vasker dem i oppvaskmakin. Er det bare våre tutkopper som er slik????
mai mammaen til to Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 nei sånn er det her og. samme med tåteflaske syns jeg..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Samme her, mannen min mente det smakte oppvaskvann av vannet fra koppen....skikkelig dau smak.
Skrållan Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg syntes det smakte plastikk i begynnelsen, men etter å ha kokt de noen ganger og brukt de litt så har plastsmaken forsvunnet. Men skifter vann veldig ofte sånn just in case;) Vi har Avent og MAM tutekopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå