Gå til innhold

Vann smaker FORJ****G på tutkopp........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla mi får aldrigf annet enn vann på tutkoppene sine.

Vi har mange tutkopper, mange typer. Gamle og nye.

 

Melk og evt juice får hun av vanlige glass, så på tutkopp er det kun vann,

 

Men samma hva jeg gjør smaker vannet grusomt.

Og så vi som har så godt vann....

Det smaker gammal plastikk, ja heilt forferdelig, jeg ville aldrig drukket det selv....Stakkar lita tulla mi, som pleier få tilbud om vann i tutkoppen igjennom heile dagen, op gulvet, i bilen, i vogna, på bytur osvb.

 

Vasker dem i oppvaskmakin.

 

Er det bare våre tutkopper som er slik????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei sånn er det her og. samme med tåteflaske syns jeg..

Skrevet

Samme her, mannen min mente det smakte oppvaskvann av vannet fra koppen....skikkelig dau smak.

Skrevet

Jeg syntes det smakte plastikk i begynnelsen, men etter å ha kokt de noen ganger og brukt de litt så har plastsmaken forsvunnet. Men skifter vann veldig ofte sånn just in case;) Vi har Avent og MAM tutekopper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...