Gå til innhold

Hvor er alle fra:-)


Topsy med

Anbefalte innlegg

Takk for svar jenter:-) Er gøy å se hvor alle kommer fra... Til dere fra Bergen, var dere på BIM treffet i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg kommer fra nordland, Mo I Rana. Er 22 år, å blir mamma for andre gang i november. ( Termin 7 november). Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er født og oppvokst i Oslo, men bor i Drammen, bodd her en god stund nå sammen med mamma og hennes kjæreste. Bor nå med samboer som er født og oppvokst i Drammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Langhus - litt utafor Oslo. Med samboer, sønn på 6 år og pus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innflytter til Rælingen, bodde i Sarpsborg før jeg kom hit.

Samboer er oppvokst i Rælingen. Vi har en sønn på 2 år sammen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Jeg er født i Drammen og bor her fremdeles, sammen med min drammenser! :) Flere fra Drammen som skal bli mamma i november?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor for tiden i østfold bodd her i 6 år nå, kommer fra Akershus.

Har to jenter på 5 og 2,5 og venter nå mitt tredje barn med ny samboer :)

Som er helt herlig og kjempe flink med jentene, men håper vel mest på en gutt tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra Drammen, men bor i Afrika. Mannen min er Diplomat ved den norske ambassaden der vi bor. Vi flytter tilbake til Norge og Oslo eller Drammen om kanskje ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født og oppvokst i Oslo, og bor her enda, sammen med sambo/forlover fra Kristiansand:) Venter vår første 1.november.. Gleder oss masse masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Otta, bor for tiden på Fåberg/Lillehammer med samboer fra Drammen! Vi får vårt første barn midt i nov og det er en gutt! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor for tiden på Grunerløkka, men er på utkikk etter å kjøpe oss leilighet nærmere helsfyr området til neste år. Vi er begge født og oppvokst i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...