Gå til innhold

Hvor er alle fra:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar jenter:-) Er gøy å se hvor alle kommer fra... Til dere fra Bergen, var dere på BIM treffet i går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg kommer fra nordland, Mo I Rana. Er 22 år, å blir mamma for andre gang i november. ( Termin 7 november). Linn

Skrevet

Er fra Finnmark. Flere eller er jeg den eneste? :)

Skrevet

Bodøpia her og samme er min kjære. Vårt første nurk er å vente rundt 19 november..

Skrevet

Tromsø her :-D

Skrevet

e opprinnelig fra Loppa i vestfinnmark, men bor i tromsø=)

Skrevet

Jeg er født og oppvokst i Oslo, men bor i Drammen, bodd her en god stund nå sammen med mamma og hennes kjæreste. Bor nå med samboer som er født og oppvokst i Drammen.

Skrevet

Jeg er fra Tønsberg og sambo fra Drangedal, vi bor i Tønsberg...

Skrevet

jeg kommer fra stavanger:) bor her med samboer og en gutt på 2 år

Skrevet

Bor på Langhus - litt utafor Oslo. Med samboer, sønn på 6 år og pus :-)

Skrevet

Innflytter til Rælingen, bodde i Sarpsborg før jeg kom hit.

Samboer er oppvokst i Rælingen. Vi har en sønn på 2 år sammen :o)

Skrevet

Bor i Ringsaker (Hedmark)

Skrevet

Hei! :) Jeg er født i Drammen og bor her fremdeles, sammen med min drammenser! :) Flere fra Drammen som skal bli mamma i november?

Skrevet

Bor for tiden i østfold bodd her i 6 år nå, kommer fra Akershus.

Har to jenter på 5 og 2,5 og venter nå mitt tredje barn med ny samboer :)

Som er helt herlig og kjempe flink med jentene, men håper vel mest på en gutt tror jeg

Skrevet

Kommer fra Drammen, men bor i Afrika. Mannen min er Diplomat ved den norske ambassaden der vi bor. Vi flytter tilbake til Norge og Oslo eller Drammen om kanskje ett år.

Skrevet

fra nordland/vesterålen og bor der ennda=)

Skrevet

Født og oppvokst i Oslo, og bor her enda, sammen med sambo/forlover fra Kristiansand:) Venter vår første 1.november.. Gleder oss masse masse..

Skrevet

Er fra Otta, bor for tiden på Fåberg/Lillehammer med samboer fra Drammen! Vi får vårt første barn midt i nov og det er en gutt! =)

Skrevet

Vi bor for tiden på Grunerløkka, men er på utkikk etter å kjøpe oss leilighet nærmere helsfyr området til neste år. Vi er begge født og oppvokst i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...