maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Alt så greit ut, har totalt lagt på meg 13 kg uke 37, hode har begynt sin vandring ned i bekkenet, så ho regnet med at jeg ville få noen dager før termin hihi Men men det har jeg jo hørt før... En ting ho sa ang å få igang fødsel var å ta klyx hehe pga bkkenproblemer funker det verken med sex eller gåturer for min del, så det er jo en ide da :-)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 så bra da! 13 kg er jo ikke mye! Jeg vet ikke helt om jeg hadde hatt lyst til å sitte på dritern.. jeg hadde heller prøvd bringebærblad. utrete. spise ananas og lakris til jeg stuper.. og kanskje en runde med sex.. Jeg tror jeg kan drite i den sex.. det har jeg prøvd og få så vondt jeg får!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Det med klyx har jeg lurt litt på også...men syns det er litt skummelt. Noen som har prøvd det før? Sitter du på do i evigheter eller blir du tømt rimelig raskt? Hvordan gjør man det? Er 11 dager over nå, så begynner å bli lettere desperat...ikke noe annet har funket...har hatt sex til bekkenet verket og alle andre "spiselige" kjerringråd har medført enten magevondt eller halsbrann....he he!
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Tror nok jeg kommer tilå prøve klyx når det nærmer seg litt mer. Hodet var jo ikke helt nede i bekkenet enda, og jeg gidder jo ikke sitte på do bare for morro skyld hehe Sex kan jeg bare glemme, det prøvde i forrige helg og jeg fikk skikkelig klem på isjas nerven så jeg satt pal i sofaen i tre dager. Fikk anbefalt gåturer, sex og klyx idag så du kan jo ta det i den rekkefølgen hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå