Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Vi skal ha det beste jeg vet idag... Kyllingwok:) 3 kyllingfile (kuttes opp i små biter og stekes mørt med salt og pepper) 1 pose ferdige wokgrønnsaker fra findus tilsettes kjøttet i panna/gryta la det surre seg godt, for du har over sursøt saus,og la det kose seg i noen minutter før servering. serveres med ris. Nam Nam.
mammatilTHEODOR:) Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Vi skal lage hjemmelaget kebab ) mmmm.... er så godt det!!
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 mhmm hørtes godt ut. Sambo skal lage sprøstekt makrell med poteter, rømme, og agurksalat. Gleder meg
enpå3ogenpå1 Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 ummmmmm ja takk tar gjerne alt dette jeg!!! :-)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 MMM!! Det hørtes NAMMERS ut:) Her i gården blir det findus fiskegrateng med grønnsaker,poteter,og smelta smør;);) Yammi!!! KOSELIG å se at du er her inne på "skravle" igjen duracellgirl, har blitt så vandt til nicket ditt her inne assa: IKKE BRY DEG om dem som har skrevet masse piss om deg!!! KOOZ fra tessa og lilllegutt
MiniMeAndMe+spire Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Idag skal vi ha noe så "fancy" som kjøttkaker i brunsaus med mandelpoteter og gulrøtter.... ekte norsk husmannskost!!
mednr5imagen Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Åhhhh! Kan jeg og unga mine komme på middag til noen?!! Mannen min har reist for å se på bil, og er ikke hjemme før seeent. Det betyr at jeg ikke har verken penger eller bil for å komme meg på butikken...må derfor ta rester fra i går som er......er.....Pølser i brød! hyyyyl Kunne gjerne tenkt meg makrel og agurksalat
pink1254788 Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Taco! Og den skal være sterk, så kanskje det setter i gang her, er 10. dagen på overtid nå
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Jeg maler barnerom, sambo står for middag i dag ( her har vi ingen manne- og kvinnejobber;)) så det blir pannekaker!!! Nam nam:)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Hjemmelaga crispy chicken med stekte poteter...og salat;) Dette MÅ dere prøve damer...rull kyllingfilet i naturell yogurt, rull så i knust samarin kjeks og stek i ovnen....NYDELIG!!!
3lisab3th Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 Hjemmelaget fiskegrateng med poteter, gulrøtter og smelta smør her Det var godt!!
Mamma'n til Thias Skrevet 27. juni 2007 #14 Skrevet 27. juni 2007 pølse i lompe kreativt - nei godt - oh yea etter 5 dager i London er det alt jeg kan drømme om.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #16 Skrevet 27. juni 2007 Vi skal spise big horn. Yam! Feire at vi skal ha bebis, så da blir det biff, bakt potet og bananasplitt!
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. juni 2007 #17 Skrevet 27. juni 2007 Steikt fisk, potere, gullerot, steik løk, rømme og smeltet smør:) vet ikke hva fisk det er, bestemor som laget middag idga:) knall goodt;) MMmm.
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 27. juni 2007 #19 Skrevet 27. juni 2007 Pizza fra pizzabakeren, enkelt og godt:-)
3småskatter:0) Skrevet 27. juni 2007 #20 Skrevet 27. juni 2007 I dag ble det kinamat på oss...noe vi ikke har hatt på leeeeenge så det smakte nydelig:0) Kongereker med grønnsaker i chillisaus ble valget vårt. mmmmmmmm
*RutIetutt* Skrevet 27. juni 2007 #21 Skrevet 27. juni 2007 Ingenting...er så kvalm for tiden at jeg ikke orker noe:o( Samboer jobber sent og skal få en pizza i kveld mens Tobias sitter her og spiser poteter, gulerøtter og kokt torsk:o)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. juni 2007 #22 Skrevet 27. juni 2007 samarin kjeks du liksom....he he, mente selvsagt salinas kjeks!
fox`y Skrevet 27. juni 2007 #23 Skrevet 27. juni 2007 vi har spist ovnsbaktlaks m/gullerøtter,løk,poteter,rømme og holidaysaus:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå