Gå til innhold

Hva spiser dere til middag idag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha det beste jeg vet idag... Kyllingwok:)

3 kyllingfile (kuttes opp i små biter og stekes mørt med salt og pepper)

1 pose ferdige wokgrønnsaker fra findus tilsettes kjøttet i panna/gryta

la det surre seg godt, for du har over sursøt saus,og la det kose seg i noen minutter før servering.

serveres med ris.

Nam Nam.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal lage hjemmelaget kebab :)) mmmm.... er så godt det!!:D

Skrevet

mhmm hørtes godt ut. Sambo skal lage sprøstekt makrell med poteter, rømme, og agurksalat. Gleder meg :)

Skrevet

ummmmmm ja takk tar gjerne alt dette jeg!!! :-)

Skrevet

MMM!! Det hørtes NAMMERS ut:):) Her i gården blir det findus fiskegrateng med grønnsaker,poteter,og smelta smør;););) Yammi!!!

KOSELIG å se at du er her inne på "skravle" igjen duracellgirl, har blitt så vandt til nicket ditt her inne assa:;)

IKKE BRY DEG om dem som har skrevet masse piss om deg!!!

KOOZ fra tessa og lilllegutt

Skrevet

Idag skal vi ha noe så "fancy" som kjøttkaker i brunsaus med mandelpoteter og gulrøtter.... ekte norsk husmannskost!! :)

Skrevet

:) takk.

Skrevet

Åhhhh! Kan jeg og unga mine komme på middag til noen?!! Mannen min har reist for å se på bil, og er ikke hjemme før seeent. Det betyr at jeg ikke har verken penger eller bil for å komme meg på butikken...må derfor ta rester fra i går som er......er.....Pølser i brød! hyyyyl :(

Kunne gjerne tenkt meg makrel og agurksalat ;)

Skrevet

Taco! Og den skal være sterk, så kanskje det setter i gang her, er 10. dagen på overtid nå;)

Skrevet

Jeg maler barnerom, sambo står for middag i dag ( her har vi ingen manne- og kvinnejobber;)) så det blir pannekaker!!! Nam nam:)

Skrevet

Hjemmelaga crispy chicken med stekte poteter...og salat;)

Dette MÅ dere prøve damer...rull kyllingfilet i naturell yogurt, rull så i knust samarin kjeks og stek i ovnen....NYDELIG!!!

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng med poteter, gulrøtter og smelta smør her :) Det var godt!!

Skrevet

Taco blir det på oss idag! Hurra!

Skrevet

pølse i lompe :)

kreativt - nei

godt - oh yea :)

etter 5 dager i London er det alt jeg kan drømme om.

Skrevet

Hjemmelaga suppe. namnam:)

Skrevet

Vi skal spise big horn. Yam! Feire at vi skal ha bebis, så da blir det biff, bakt potet og bananasplitt! :P

Skrevet

Steikt fisk, potere, gullerot, steik løk, rømme og smeltet smør:) vet ikke hva fisk det er, bestemor som laget middag idga:) knall goodt;) MMmm.

Skrevet

Pizza fra pizzabakeren, enkelt og godt:-)

Skrevet

I dag ble det kinamat på oss...noe vi ikke har hatt på leeeeenge så det smakte nydelig:0) Kongereker med grønnsaker i chillisaus ble valget vårt. mmmmmmmm

Skrevet

Ingenting...er så kvalm for tiden at jeg ikke orker noe:o( Samboer jobber sent og skal få en pizza i kveld mens Tobias sitter her og spiser poteter, gulerøtter og kokt torsk:o)

Skrevet

samarin kjeks du liksom....he he, mente selvsagt salinas kjeks!

Skrevet

vi har spist ovnsbaktlaks m/gullerøtter,løk,poteter,rømme og holidaysaus:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...