Gå til innhold

Dilemma!! Bli med sambo ut i dag, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han er på treningsleir, og vi ble i går enige om at vi skulle ut med en kollega av han(som han også trener med) og dama hans, og spise. Så ringer han nå for og si at de har avtalt at vi skal møtes mellom 19-20.. MEN da også med mange andre fra treninga! Så spurte jeg om dama til kollegaen skulle bli med, men det var ikke sikkert, fordi han kollegaen har rota med ei som de trener med, som også skal bli med ut, før..

Sambo sa " hvis du vil bli med, så blir du med, hvis ikke du vil, så syns jeg du skal bli med likevel"...

Men så tenker jeg, kanskje han ikke vil ha meg med da? At det bare blir dumt hvis jeg er eneste som er "medbrakt"? Off.. jeg har jo lyst da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sier jo at han vil ha deg med saa da blir du med !!!

Slik, da var den avgjoerelsen tatt :)

Kos deg masse !!!!!

Skrevet

Hvis du har lyst syns jeg du skal dra, og det er jo tydelig at han vil ha deg med og da!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Joo, men jeg føler kanskje han sier det fordi han føler han må... ja, er litt hysterisk sånn! Men greit, da får jeg bli med da, og satse på at dama til kameraten er voksen nok (fader er jo over 30 da) til og innse at ho er bedre enn ho filledukka han styra med før :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...