Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei mannen min hr vart hos urologisk speialisten i går og der skjekka han sæd kvaliteten og undersøkte mannen min samtidig i sædprøven viste det seg at hantibeotikan han hadde fått ikke hadde hjelpen for han hadde dårlig kvalitet men også noen som bevede seg bra..Og han tenkte at noe kunne vare galt siden antibeotikan ikke hjelpet såhan tok nærmere undersøkelse og der visde det seg at tarmene hans hadde stivna og det var fult der så han fikk stikkpille får å fjerne det Men jeg ble mer sjokkert da jeg fikk høre at begge sidene til testiklene hans hadde hovna og at det hindra sæden til å komme og nå sitter jeg å tenker hva som skal skje kan det gjøre at vi ikke kan få barn har masse tanker i hode somjeg ikke klarer å tenke klart noen som kan hjelpe meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok en lege er best kvalifisert til å svare på spørsmålene dine.. spør om du/dere kan få en time hos en lege som kan forklare dere dette. før du går dit, skriv ned alt du lurer på, da er det lettere å huske. lykke til, og håper det ikke er noe i veien for at dere kan få barn.

<3<3<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...