Duo-yoghurt Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Tanta kom i dag, 5 dager på overtid!! Er skikkelig skuffa nå! Men tror jeg skal bestille meg en GU time, bare for å få sjekket at alt er greit.. Vi må nok bare fortsette med prøvinga... ikke mye annet vi kan få gjort..
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Velkommen i klubben. Grmph! Her er den i alle fall regelmessig, men har opplevd det motsatte også. Utrolig frustrerende! Har pco jeg da, men har fått et barn på den vanlige måten for snart ett år siden. OK å vite om det så man vet hva man skal forholde seg til. Lykke til!
Duo-yoghurt Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Den har alltid vært regelmessig hos meg også...helt til nå! Men kan jo være en del ting som har påvirket dette. Var på jobbintervju, fikk meg ny jobb, var på forberedende kurs ang den nye jobben... dette er jo sånne ting som virker inn vil jeg tro, hvertfall hvis man er spesielt nervøs.. Men jeg tror det kan være greit for meg, og ta en gu.. De tester jo alle mulige slags ting samtidig...så da får jeg jo vite om jeg er frisk eller ikke også..hehe vi går nå over i den 2. pp'en våres..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå