Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestillt time til 3d ul på majorstuaklinikken i oslo,men fått höre om flere som var misfornöyde. särlig med en som heter Peter Mollnar. Noen som vet?? Vurderer å avbestille,men vet ikke om noen andre bra steder i oslo. Tips anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på 3D hos Molnar og jeg er veldig fornøyd. Synes vi fikk fine bilder og videoklipp og han var hyggelig.

Det vil alltid være noen som er misfornøyde, og de kan jo skyldes så mangt. Kanskje barnet deres ikke lå så godt til for ultralydbilder, kanskje de hadde urealistiske forhåpninger om hva de skulle få se, kanskje de hadde håpet å få vite kjønn og ikke fikk vite det, kanskje kjemien mellom dem og legen ikke var god....mange muligheter.

Men i allefall så fikk vi fine bilder av jenta vår og et godt inntrykk av Molnar, så jeg anbefaler ikke å avbestille.

Skrevet

tusen takk for svar!er jo ikke så lett å vite hva man skal gjöre, man vet jo tross alt ikke hva man går til. Men vi får pröve, og håpe at vi er like heldige som dere!

Skrevet

det eneste jeg har hørt ang legen, er at han snakker litt dårlig norsk!

men det er vell ikke noe stort problem!

lykke til på ul, forresten! :)

Skrevet

Vi har vært til en Ul der i uke 12, men ikke hos Mollnar. Vi var kjempefornøyd og skal tilbake på 3d UL i uke 28. Hvis du sikter til de samme negative omtalene som jeg tenker på, fikk dette paret fakisk tilbud om å komme på ny time fordi man under omstendighetene ikke fikk gjort en god nok undersøkelse. Tror ikke du har noe å bekymre deg for.

Skrevet

Takk for svar dere! Ikke her inne jeg har hört negativ omtale, men som du sier er det jo muligheter for å klage om man blir misfornöyd. Vi pröver!

Skrevet

Generelt tror jeg en privat institusjon som Majorstua klinikken er er langt mer interessert i å gjøre deg fornøyd enn hva en jordmor på sykehuset er. Du er kunden som betaler og uten fornøyde kunde kan de bare legge ned, ikke sant? Blir spennende å høre hva du syns om stedet!!

Skrevet

jeg var hos han i uke 12 på fosterdiagnostikk og er egentlig veldig fornøyd. han kan være litt alvorlig og litt spesiell, men det er bare sånn han er tror jeg. har selv bestilt ny time i uke 28, men da skal jeg til en som spesialiserer seg på å ta bilder og film. men peter er flink han. fikk med oss to store bilder sist, og fikk vite det vi lurte på =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...