Gå til innhold

Har dere hentet gratispakken på Apotek1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite "note to self" også dette. Må prøve å huske det til neste gang jeg er i nærheten av et apotek.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har printa ut kvitteringa, men ikke kommet lenger:)

Skrevet

haha, den har jeg glemt!

Skrevet

Har valgt å holde meg unna.

Synes ikke det er verdt det å si ja takk til å gi bort personinfo om meg og barnet mitt og måtte ta imot "informasjon, tilbud og vareprøver fra Apotek1, Alliance Apotek, Ditt Apotek, Vitusapotek, Procter & Gamble, Gjensidige, Sandvik og Baby DM Scandinavia. Informasjonen, tilbudene og prøvene kan bli sendt med post, email eller sms, og jeg kan også bli kontaktet via telefon." for å få en pakke til en verdi av 60-100 kroner.

Holder meg unna Liberoklubben av samme grunn. Blir dynget ned av nok reklame som det er..

Skrevet

Jepp jeg har hentet den :) Synes i grunnen d er greit å motta gratis varepøver i tiden fremover jeg :)

Skrevet

Må du registrere persondata når du skal hente gratis pakken?

Skrevet

Er medlem av liberoklubben, men valgte å ikke ta apotekpakka av samme grunn som du sier ovenfor. (SusyQ)

Har ikke fått noe reklame av Libero ennå, bare et gavekort på Lindex. Noen mailern har jeg også fått, men de er jo bare å slette.

Skrevet

Ja, også må du krysse av for at alt det jeg skrev over er greit (klippet bare rett ut fra hjemmesiden deres). Fant det ut da jeg skulle hente en selv og valgte da heller å backe ut. Samme med Liberoklubben.

Skrevet

jeg har netopp hentet den,men syns ikke d var så mye oppi for å si d slik..ble skuffa:O/

Skrevet

Har henta 2 jeg :))

Første med kvittering og den andre spurte jeg bare om jeg kunne få.

Jeg skal jo tross alt ha tvillinger, så da fortjener jeg vel 2 :))

Skrevet

du kan registrere deg på nytt når du er mistet kvitteringen...det gjor jeg å fikk pakken ut dagen etterpå med ny kvittering.er kjekt med sånne småting selv om vi får litt reklame...bryr ikke meg noe særligt:)

Skrevet

Jeg har hentet den for tre maaneder siden eller noe saant, og har saa langt ikke faatt noe plagsomme henvendelser. Vi faar se, det gaar alltid ann aa reservere seg f.eks mot e-post, er jo bare aa melde seg av igjen. Men som det var nevnt over er det jo ikke SAA mye i den pakken og det er nok ikke noen krise om man ikke henter den. Mye emballasje og papir blir det jo ogsaa, om man skal vaere miljovennlig..

Skrevet

Ville bare si at man trenger ikke å registrere seg på nettet for å hente den, kan oppgi de samme opplysningene når man henter pakken.

Skrevet

jeg henta min,fornøyd med den!

Skrevet

jepp

Skrevet

Jeg har hentet både gratis pakken på apoteket og den du får på Lindex. Syns det er greit med gratis prøver og reklame får vi uansett om vi er med her eller der. :)

Jeg syns det var kjekt innhold i de hvertfall

Skrevet

Hvilken kvittering er det man trenger?

Skrevet

Kvittering?! Personopplysninger?!

De spurte meg bare om eg hadde fått startpakken, og da eg svarte...

-hæ? så gikk hun å henta den med ett smil:)

Syns det er fint å få Noe gratis! Ikke så mye som er det!

Skrevet

Hva er det i pakken?

Skrevet

Jepp, gjorde det idag. Trenger ikke kvitteringen, bare utfylle ett skjema på apoteket:) Det er prøver på diverse ting for de som lurte.

Skrevet

hva er det for noe pakke fra lindex?

Skrevet

Tar du imot apotekpakken så er du registrert til "tiggetelefonen" for krybbedød!!!!

Skrevet

Jeg har hentet apotek pakken både til meg og til min venninne for flere måneder siden. Mottar i blant en mail fra apoteket med litt tips om solkremer, tilbud på ditt og datt, ellers ikke hørt noe som helst verken om krybbedød, libero eller andre.

Innholdet i apotekets babypakke var jeg veldig fornøyd med, fikk 12 bleier, babyolje, baby-våtservietter, fuktighet til ansiktet + dusjsåpe til meg selv i praktisk størrelse til å ha med på sykehuset, en liten grøtbolle med lokk og skje + en rangle fra fisher price til barnet.

En ganske fin CD fra pampers som forklarer litt om hva barnet kan se og oppfatte som nyfødt samt litt om babymassasje, en liten babybok.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...