Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Jeg skal kjøpe brystpumpe (elektrisk) men er ikke sikker på om jeg burde kjøpe AVENT Isis Iq UNO sin eller Medela swing eller mini electric. Har noen peiling?
Juliet og lille Knerten Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg lurer også! Har vurdert de sammen pumpene (de to førstnevnte).. Noen som vet?? :-)
katari Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Har lest mye i forum på nettet og virker som om folk liker best medela swing(eller annen medela elektrisk) og mange like også avent sin manuelle. Virker som om den elektriske avent ikke har falt helt i smak. Ellers kommer det jo ann på hvor mye man skal pumpe. Jeg har total amme angst og skal derfor pumpe som en gærning... og skal gå for den dobble elektriske medela(pump in style typen, med bag og kjøleelementer og hele pakka.) Koster vel ca 1800 brukt. Pris er jo litt viktig det og, i forhold til bruken. Hvis jeg skulle ammet i tillegg hadde jeg valgt medela swing eller avent manuell.. lurer enkli på om noen har erfaringer me dr brown sin pumpe? SKulle visst være sååå bra for mammaen.. men har ikek hørt om noen som har den...? Men blir jo uansett dyrt til slutt, må jo ha flasker, sterilisator, oppbevaringsbokser /poser og hele pakka. Noen kommuner leier ut da! gjennom helsestasjonen:)
ninenune Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hei! Jeg selger min Medela dobbel in style for 1700. Se finn: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10850620 Brukte den til tvillingene mine. Ellers er jeg veldig fornøyd med Avent sin manuelle. Den elektriske kan også brukes som manuell så her får man 2 i en kan du si! Jeg bruker den manuelle når jeg er borte fra babyen min nå. (Fikk heldigvis kun ett barn denne gangen! )Den er veldig rask og grei! Ta kontakt da hvis du ønsker å kjøpe Medela! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Hei! Jeg har vært veldig fornøyd med Avent sin manuelle. Var i grunnen ikke så fornøyd med elektrisk. Det gikk så seint. En veninne av meg likte ikke så godt Avent sin, men var storfornøyd med Medela sin manuelle. Jeg har relativt små bryst, og små brystvorter, mens veninnen min er omvendt. Kanskje det kan ha noe å si? Noen med erfaringer her? Hilsen Vestlandet
Katrinemarie Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Jeg skal også kjøpe meg brystpumpe, men jeg vil ikke ha elektrisk. Hvilket merke er best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå