Gå til innhold

gravid i 8 uke,og røyker og drikker kaffe

Anbefalte innlegg

Skrevet

....men jeg skal slutte til helgen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blie en trasig dag eller to..men jeg får dulle med litt babytøy etter minsten og tenke på nurket så går det så bra. Sluttet uten problemer sist. Bare brå-stopp liksom.

Skrevet

Hørtes ut som meg i forrige graviditet. Slutta med røyk på den tiden du er nu. Men fortsatte med kaffe. Du klarer det hvis du vil :) Lykke til!

Skrevet

det kommer til å gå så bra atte, kjekt å ha noe å henge fingrene i så man ikke tenker for mye på røyken, kaffen er ikke så farlig så lenge du ikke drikker litervis:)

Skrevet

jeg er også gravid i uke 8, røyker og drikker kaffe. Slutter til helgen jeg også:o) Ikke med kaffe (men kutter ned), men med røyken:o) Krysser fingrer for oss begge to!!! Vet at jeg klarer det denne gangen!!!

Skrevet

Tenk på at barne får mindre oksygen.... det pleier å hjelpe

:o)

Skrevet

jeg pleide å se for meg babyen som lå å krympet seg og plagdes av røyken min, til slutt ble samvittigheten så jævlig at jeg sluttet på dagen, på julaften av alle dager:)

Skrevet

"jeg slutter til helgen" uff, så teit! Du veit at du er gravid, slutt idag for svarte, hvorfor utsette? blir ikke no lettere på freddan liksom!!

Skrevet

Nå har jo den helga vært! Slutta du?

Skrevet

nei..klarte ikke :( trenger en skikkelig oppvekker nå

Skrevet

At dere har samvittighet til å røyke når dere er gravide!!!!!! skjønner meg ikke på folk som vil utsette den lille i magen for røyk. Det er noe av det verste jeg ser er gravide som røyker. Det at du har fått positiv test skulle være nok til å få dere til å slutte.

Får sikkert mye pepper nå men det får så være....

Jeg er generelt imot røyking uansett omstendigheter, og har aldri likt kaffe.

Skrevet

for å være fullstendig ærlig så syns jeg at det er ekstremt egoistisk å røyke når man er gravid!

hvis ikke en positiv graviditets test er nok for å få deg til slutte så burde du ringe røyke tlf.

der skal jeg love deg at de forteller deg hva det egentlig er du utsetter det stakkars lille uskyldige barnet ditt for.!

barnet ditt har ikke bedt deg om å komme til verden!

tenk deg godt om... hvis h*n hadde kommet hjem i ung alder (f.eks tenåring) å fortalt deg at h*n røyker.. hadde du sagt at -å så flott vennen min, fortsett med det!

nei det tviler jeg på du hadde gjort.

det jeg lurer på er hvorfor er det greit å røyke det nå?!

Hva er det som rettferdig gjør denne handlingen?!

håper du skjønner hva jeg mener.?

Skrevet

jeg vet!!!! men det er ikke lett å slutte! det er ikke som å bytte sokker når man er avhengi av den driten!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jo det er faktisk det!

jeg slutta på dagen da testen var positiv!

sier ikke at jeg ikke har lyst på en røyk av og til, men av ren respekt for mitt ufødte barn så lar jeg være.

ikke misforstå meg. det er ikke meningen å være urettferdig mot deg eller å dra noen konklusjoner her, men dette barnet var planlagt lenge og ubeskrivelig ønsket og etterlengtet.

kansje litt lettere å slutte da.

Skrevet

Jeg klarte å slutte å røyke den dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Du klarer det hvis du virkelig setter deg inn for å slutte, tenk på den lille i magen din. Vil du ikke at h*n skal ha det best mulig inne i magen din??

Lykke til.. =)

Skrevet

Uff da..men jeg vet det ikke er lett å slutte. Til Hovedinnlegger, om du er i 8 eller 9 uke nå så vil røyken forhåpentligvis ikke smake lenger snart. Det kommer en dag hvor du finner ut at stopp er stopp,ingen andre enn deg finner den dagen. Og jeg ønsker deg lykke til med å finne den :) Får håpe den kommer snart ;)

Skrevet

Er i uke 38, røyker og drikker kaffe som om jeg ikke var gravid! ser ut til at alt bare har gått greit hittil!

Skrevet

Syns du er flink jeg, mange som ikke slutter i det hele tatt og ikke har tenkt til det heller. Vær stolt om du klarer å slutte allerede nå, du er jo ikke så langt på vei. Ikke bry deg om krasse svar....veldig sterke meninger ute å går rundt dette temaet..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...