<3 + <3 + ? Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Vi hadde i utgangspunktet bestemt oss for fire faddere. Broren min skal bære og ei vennine av meg skal være gudmor sammen med han. Så skulle en arbeidskollega av sambo og damen hans være faddere, men nå har dette forholdet skjært seg....så da blir det bare han. Har ikke lyst til å finne en ny fjerdemann, vil heller at denne mannen og hans fremtidige partner skal bli sett på som faddere. MEN....både min mormor og sambos mor (begge "gamle" damer over 70) har nærmest fått hysteriske anfall over dette, "for det vil ikke ta seg ut i kirken",,,,,,¨ Hva mener andre?
klar for #2 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Vi blir bare å ha tre faddere i kirken. Skjønner ikke helt hvorfor det skulle være teit. Har fire faddere da, men hun ene kan ikke komme. Gjør som dere vil!
plass'n Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Minstekravet er jo to faddere, så det må være greit med tre. Det er jo tross alt dere som er foreldre som er de viktigste ved dåpen, Å følge opp "Ja" ved døpefonten er det jo ikke så mye fadderne kan bidra med siden, det meste vil avhenge av at dere som foreldre forteller om Jesus som vil være med oss hele livet
Tredjepåplass Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Vi har bare to til våre barn, og kommer til å ha det til nestemann, også. Men vi er jo med, vi foreldrene også. Syns det er helt fint!
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 skjønner ikke hvorfor det skal være så teit å ha 3 faddere det hadde vi og det kommer vi til å ha med andre mann også
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 man kan vel ha alt fra 2 til 6. har selv 5 faddere, og ønsker selv det til mine fremtidige barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå