Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Min bror er forlovet med ei herlig jente,de har vært sammen i mange år nå. De eier 2 biler, 2 hus og en hytte,flinke fornuftige mennesker..hvertfall hunnkjønnet i forholdet. Min eldre halvsøster har et godt forhold til svigerinnen vår,jeg derimot har knapt konrtakt med noen derom det er ytterst nødvendig. Alle i min familie vet at min bror har tastet / flørtet og vært veeeldig med på meldinger + (vi vet ikke hvor langt han har gått) med en venninne av min halvsøster. Min halvsøster som er så "god veninne " med svigerinnen vår sier ingenting. Mamma sier ingenting.. ikke lillebroren min heller. Men jeg vet ikke om jeg klarer å holde kjeft lenger. Syns han er og har vært en drittsekk. Jeg har ikke noe godt forhold til han etter min mann hjalp han en del med ting og tang og han endte opp med å snakke vondt om oss. Slå den.. Skal jeg fortelle henne det? Og fortelle at min halvsøster er ei hoven oppblåst megge,noe hun faktisk er. Hun går med nesen i været om jeg ser henne på butikken,gudene vite hva jeg har gjort henne. Ingenting egentlig. Den eneste som er ok er denne svigerinnen min, min yngre bror og mamma. De to andre idiotene skulle faen fått så hatten passet om jeg hadde hatt guts til å fortelle henne sannheten " Min bror har vært utro..og den gode vennen du ser i min søster eksisterer ikke" Nei..akkurat nå er blod tynnere enn vann.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Fortell, fortell!! Du får sikkert mange svar om at du skal passe dine egne saker osv. Men jeg hadde fortalt!
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Er du helt sikker på at har vært utro, og at det er sant. forteller du dette til vedkommende, kan dette sette igang flere "familietragedier" enn det allerede er. er det for å tilfredstille en slags "hevn" over din halvsøster og bror, eller for at du vil din svigerinne vel?? jeg tror du må tenke over dette før du forteller dette. Ikke for å provosere, men dette kan gjøre mer skade for deg enn andre i familien din.... Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 ja jeg vil si det.. hormonene koker og han irriterer meg så jævlig mye med den barnslige oppførselen sin. men hva tjener jeg på å si det? annet enn fryd for at han får som fortjent,og halvsøstra mi oxo..falske jævler begge to. Jeg kjøpte gave til slnnen hennes i april for 300 da hadde han bursdag, hun gav ingenting til datteren vår i mai da hun var her på kake med nesa i været. Jeg klør..er så forbanna at jeg klør.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 ja det er det jeg lurer på..hva vil jeg med å si det. jeg liker svigerinnen min kjempegodt.. hun er fantastisk. det er mest derfor. at hun ikke fortjener dette pisset.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 sier bare so what. hvem er du som tror du kan blande deg inn i andres privatliv? lite frekt da
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Også kan det jo faktisk skje at hvis du forteller henne det, så får broren din overbevist henne at det ikke er så galt, og hun blir hos han. Da har du "tapt" henne på en måte, for broren din kommer til å være på vakt hver gang du snakker med henne. Jeg skjønner at du vil fortelle det, for dette er jo et svik uten like....hmmm....jeg er sannelig ikke sikker på hvordan...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Den som står for sviket her er din bror. Fortell henne det du vet, men vær påpasselig med hva det er du virkelig vet og hva du bare antar. Ikke trekk forhastede slutninger på hennes vegne, men fortell henne det du vet, så er det opp til henne å ta det derifra. Utroskap er en uting, og dersom broren din ikke har vært fysisk utro ennå, så får han seg kanskje en oppvekker og beholder buksa på.
Solskinnsjenta Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Jeg ville snakket med broren først. Fortalt ham at du vet at han har vært/er utro, og at hvis han ikke forteller sin forlovede det selv kommer du til å fortelle det før eller siden, for du klarer ikke å holde på den type hemmeligheter! Du har helt rett i at din kommende svigerinne fortjener mer enn en mann som bedrar henne!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Jeg synes helt ærlig at sånne ting er opp til den det gjelder å offentliggjøre! Som noen andre skriver: hva har du igjen for å være sladrekjerring? Å få alle på nakken? For du sitter jo ikke igjen som en helt akkurat, etter å ha fortalt dette...... La andre får ordne opp i sine egne forhold. Tenk hadde det vært deg, at det var DU som hadde problemer og hadde tastet eller flørtet litt (og sagt til deg selv at det var heelt uskyldig)...så hadde en IDIOT ødelagt hele forholdet/ ekteskapet med sladder som bare fører elendighet med seg. Pass på dere selv, ikke bland dere opp i andres saker!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 du anonym rett over meg..det er bare en utro person som kunne svare slik du gjore dnå.har d svinn på skogen siden du beskytter utro mannfolk/kvinnfolk? s l u t
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 Til anonym over (14.55) SLADREHANK SKAL SELV HA BANK - FOR HAN HAR EN LEI SKAVANK!!!! Det er de i forholdet som skal ordne opp seg i mellom! Ikke DU, en utenforstående. Du må gjerne si ifra til broren din, men sånn sladring - nei det har jeg ikke noe tro på!! Sladrekjerring!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 jeg syns det hadde vært jævlig tøft gjort hvis hun sa det..herregud broren har jo ikke baller til å si det sjøl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå