Gå til innhold

Vises ikke at jeg er gravid bakfra - GUTT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med jenter i magen her som har det likedan? Vi har fått sett på ultralyd to ganger at vi venter jente, men jeg vet ikke om jeg tør å stole på det. Er i 34. uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 25 snart og har fått vite at jeg venter jente på UL.

vises ikke i det hele tatt bakfra... men skikkelig stor fremover-mage.

alle går og tipper gutt.. men får håpe gyn. som tok UL vet hva han sier :-)

Skrevet

Hvis dere har sett at dere får jente ville jeg stolt på det, det med hvordan form man får på magen er jo bare kjerringråd.

Det er jo sikkert litt arvelig, hvordan så moren din ut da hun var gravid med deg? Min mor hadde skikkelig "guttemage", alså bare en liten kul forann, med både meg å søstra mi.

Skrevet

men UL er vel ofte mer til å stole på enn kjerringråd;)

skal også ha jente, men det vises ikke bakfra. har kanskje noe med kroppstype å gjøre også?

Skrevet

Med meg er det omvendt-venter gutt, men har fått skikkelig jentemage! Så dersom folk skal gjette hva det blir, gjetter de fleste jente! =) Moren min hadde lik mage med alle sine-to gutter og en jente! Ville mer stolt på UL, jeg...

Skrevet

Har ikke særlig troa på "jente eller guttemage" greiene. Synes heller ikke at jeg er gravid bakfra og alle sier jeg har guttemage, men på 3 ultralyder har legene sett tydelig at det er ei jente. Mamma hadde lik mage som meg når hun var gravid, og hun har også fått to døtre.

Skrevet

Godt å høre at det er flere... Får smånoia av alles meninger og synsing om magen. hihi

Skrevet

Alt unntatt blodskiftetesten tilsa at jeg skulle få en gutt. (Av kjerringråd og slikt altså. Fikk ikke sett kjønn på ul)

Ut kom jente

Skrevet

Er i uke 36+1 og kan ikke se at jeg er gravid bakfra - 3 ul`er sier jente...stoler nok mer på ul`ene enn kjerringråd ang magefasong, ja;o)

Skrevet

Forige gang var jeg god og rund i magen-jente, denne gangen har jeg alt framme og er smal på sidene-ul sa gutt. Blir spennende å se da, ikke lenge igjen.. :/

Skrevet

så deilig da, jeg ser ut som en flodhest fra alle veier.

Skrevet

Jeg har en venninne som alle trodde hun fikk gutt for hun hadde sånn kul på magen og viste ikke bakfra. Til og med besteforeldre kjøpte blått for de var overbevist om gutt....men det ble jente....så tror ikke magene har noe å si.

Skrevet

Jeg er gravid for andre gang nå, det er tidlig men..

Forrige svangerskap fikk jeg også mange kommentarer på at jeg hadde guttemage, kunne ikke se at jeg var gravid bakfra.

Men ultralyden viste jente og det fikk jeg. :0)

Det er så individuelt det der, bare overtro og kjerringråd :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...