Gå til innhold

ytterklær til oktober-baby???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva trenger beybisen av ytterklær egentlig??? Blir i midten av oktober..

Bor sørpå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe en kjøredress av nokka slag tel babyen i fleece eller ull, som du har over de vanlige klærne. Babyen e jo ikkje mye ute, dem e jo enten i vogna med tjukk pose eller i bilstol. Og i bilstolen kan man ha ullpledd over føttene i tilegg til ytterklærne.

Æ får seint i oktober, og skal investere i et ullsett fra nøstebarn tel babyen. Dem selger i dress også, men skal kjøpe jakke og bukse istedet. Det kan passe litt lengere. Settet koste jo flesk, så...

Skrevet

Jeg har oktoberbaby fra før. Det holder som sagt over med en kjøredress. Ellers gikk det mye i myk god merinoull hos oss hele høsten og vinteren. I vognen har de det varmt og godt i posen sin. Gutten min trengte ikke noe særlig med klær i posen iallefall!

Skrevet

Vi fekk septemberbaby sist, og får oktober/novemberbaby denne gongen. Eg held på å strikke ein heil dress i ull, til bruk i bilstolen. I vogna kjem babyen uansett til å ligge i vinterpose, og viss vintervéret er omtrent som sist, kjem ikkje babyen til å trenge noko anna enn innetøy og ev. ein strikkejakke i vogna. Kjem forresten sikkert til å kjøpe Janus sin Regnbuedress i ull, den er tynn og lett og grei til å ha utanpå strømpebukse og body i vogna (og muligens meir behageleg for babyen enn ein jakke?).

"Ordentleg" yttertøy tok vi først i bruk då lillegut blei så stor at han skulle sitte oppe i sportsvogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...