Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hva trenger beybisen av ytterklær egentlig??? Blir i midten av oktober.. Bor sørpå...
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Du kan kjøpe en kjøredress av nokka slag tel babyen i fleece eller ull, som du har over de vanlige klærne. Babyen e jo ikkje mye ute, dem e jo enten i vogna med tjukk pose eller i bilstol. Og i bilstolen kan man ha ullpledd over føttene i tilegg til ytterklærne. Æ får seint i oktober, og skal investere i et ullsett fra nøstebarn tel babyen. Dem selger i dress også, men skal kjøpe jakke og bukse istedet. Det kan passe litt lengere. Settet koste jo flesk, så...
*tigerlilly* Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har oktoberbaby fra før. Det holder som sagt over med en kjøredress. Ellers gikk det mye i myk god merinoull hos oss hele høsten og vinteren. I vognen har de det varmt og godt i posen sin. Gutten min trengte ikke noe særlig med klær i posen iallefall!
Ranveig R Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Vi fekk septemberbaby sist, og får oktober/novemberbaby denne gongen. Eg held på å strikke ein heil dress i ull, til bruk i bilstolen. I vogna kjem babyen uansett til å ligge i vinterpose, og viss vintervéret er omtrent som sist, kjem ikkje babyen til å trenge noko anna enn innetøy og ev. ein strikkejakke i vogna. Kjem forresten sikkert til å kjøpe Janus sin Regnbuedress i ull, den er tynn og lett og grei til å ha utanpå strømpebukse og body i vogna (og muligens meir behageleg for babyen enn ein jakke?). "Ordentleg" yttertøy tok vi først i bruk då lillegut blei så stor at han skulle sitte oppe i sportsvogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå