Noah A*3 daga over* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 var inne den 20/6 pga i trudde noe kanskje var på gang,men va ikkje det.. sku på ul time no den 29/6 men fikk tatt den da istedet.ringte igår for å avbestille den timen.i sa te kontordama at ho fikk evt høre med legen om i trengte å komme,for syns det e unødvendig selv,så lenge alt var bra osv den 20..(måla av ungen,bekkenet mitt+++) men så ringe ho kontordama idag å si at legen syns i ska komme inn allikevel den 29/6,legen var ikke der idag så fikk ikkje hørt om koffor han ville i sku komme. har hatt ks før,så kunne velge om i ville føde vanlig eller ks denne gangen,ungen ligger i hodeleie så e ikkje i tvil,vil så klart føde vaginalt denne gangen.. uff får håpe ikkje de si i må ha ks eller nokka...
Noah A*3 daga over* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. juni 2007 imårra ska i dit,så blir spennende å høre ka han legen si...
oktoberjentene;) Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Du får ha masse lykke til da får håpe du slipper ks.... siden du vil føde vaginalt... si ifra hvordan det har gått da
Noah A*3 daga over* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 jepp ska gjøre det.bekkenet e jo stort nok te å føde vaginalt(ved hodeleie),så skjønne ikkje koffor i må inn igjen imårra når alt var topp i forrige uke...jaja...ska dit kl 11 så ikkje lenge igjen te i veit koffor han ville ha meg inn igjen.. :-) :-) (e en annen lege enn i forrige uke dette da)
oktoberjentene;) Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 hm.. nei ikke godt å vite.... trenger ikke være noe spes heller.... siden det er en annen lege, kanskje han bare vil sjekke liksom ;o)
Noah A*3 daga over* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 jepp vil nok bare være sikker han :-) godt å vite de ikke tar så lett på oss gravide... får jo se lille gutten vår igjen da :-) var hos ei som har en på 5 dager idag..sukk så liten :-) :-) gleeeeeeeder meg mye....
oktoberjentene;) Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 oooh.. 5 dager.. de er så gossine....... jeg holdt så vidt en liten bebiss selv idag.. den tror jeg var 2 uker i dag hvis jeg ikke husker feil... gleeeeeeeeder meg jeg også.. klarer nesten ikke vente mer på å treffe go gutten Kos deg på ul i morgen...
Noah A*3 daga over* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2007 jo takk for det :-) det ska vi gjøre :-)
Noah A*3 daga over* Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2007 blir heldigvis vanlig vaginal fødsel da :-) men litt usikker så lenge i kan velge... ka som e best liksom...huff...blir nok te at i velge bort ks ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå