Gå til innhold

I gaar satte lillegutt i halsen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ( 2,5 aar ) hadde faat en mentos av mormor og satt bli og fornoeyd og tygget paa den. Plutselig begynte han aa hoste, jeg spurte om det gikk greit med han, men han svarte ikke.

Han har jo, som alle andre, satt ting i vrangstrupen foer, hostet litt og spist videre.

 

men denne gang var det annerledes og han reiste seg opp og kom bort til meg og dro i meg mens han hostet, saa at han ikke fikk puste i det hele tatt. Dunket han i ryggen uten at det hjalp og maatte loefte han opp og snu han oppned.

 

Begynte aa dunke ganske hardt etterhvert og plutselig kom den opp, da hadde den formet seg som en tapp og var sikkert 3 cm lang. Den hadde nok blokert helt !!!

Etterpaa fulgte masse oppkast og brekinger, hele stua full.....

 

Huff, det var en skremmende opplevelse, men merkelig ogsaa. Denne gang naar det virkelig var fare paa ferde var vi rolige alle mann, selv lillegutt som etterpaa bare sa " du mormor, jeg vil ikke ha mer bombom"

 

Blir nok en stund til neste gang han vil ha Mentos,stakkers !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff jeg er helt panisk nåt unger setter i halsen , det er mitt mareritt på jord *grøss". Godt at det gikk bra, slike drops ,popcorn og eple er ganske skumle saker. uff hadde aldrig klart å bevare roen slik. flink var du :o)

Skrevet

Hehe, stakkars gutt=) De har noen skjønne kommentarer av og til=)

 

Gruer meg til den tida der kommer ja, gutten min er bar 5 måneder enda, så håper det varer en stund til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...