M by M Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har akkurat kjøpt meg sykkel med barnesete på. Sånt med feste under setet, og angivelig det beste som er av slike seter. Jenta mi er 2 år straks og vi skal prøve å sykle litt, men så lurer jeg på hvordan det går...? Noen som samtidig kan anbefale en god sykkelhjelm til en så liten jente?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Det er kjempegøy! Snuppa mi vil bare sitte i sete hele tiden så vi må gjemme sykkelen innimellom : ) Vi kjøpte en pakke på Obs med Hamax sete og hjelm så kan ikke huske hva den het. Men detn virker helt ok og sitter godt fast!
glad_jenta Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 ja har syklet siden har var rundt ett år,kanskje før også,husker ikke. er stas ja:)
Dolla&Heidi&spire Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Ja, det er kjempe gøy!! VI sykler stadig vekk med jenta vår som er 14 mnd. Begynte da hun rundet året og hun elsker det. Det viktigste med hjelmen er at den er liten nok til at den sitter godt fast. Ta gjerne med jenta di når du kjøper og prøv den på henne. De har på sportsbutikker, babybutikkeri iallefall.
M by M Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Vi kjøpte hjelm i dag. Husker ikke merket, men kjøpte en skikkelig en i sportsbutikk. Skal ha lik til meg selv også bre større så klart;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå