Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner ikke "effekten" av den i dag a??? nei vent..... er det onsdag eller torsdag i dag?? :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe får håpe på at vi alle føder rundt helgen da:) selv satser jeg på tirsdagen;) onsdag i dag:D formen fin enda?

Skrevet

I dag er det onsdag vettu...;)

 

Men effekten av fullmånen får vi vel ikke før i morgen eller?!?

 

Skrevet

spiller ingen rolle så lenge den virker...hehe

 

jeg SKAL ha juni baby!!!

Skrevet

Sant nok;) He he!

 

Vil også ha juni barn!!!!!!! Pokker heller;)

Skrevet

jaa det er godt vi er flere....hmmm regndans for å få det til å regen babydans for å få babyen ut?? hmm har prøvd alt annet så.....hehe

Skrevet

ok, kanskje dumt spørsmål, men hvordan innvirkning har fullmånen på en evt fødsel?

Skrevet

ja da blir vel effekten i morgen! men men EN dag kan vi vel vente! :)

 

formen er vel nesten fin den. har ikke sovet i det hele tatt i natt! Har hatt vondter hele natten og det var så svin varmt til meg at jeg måtte legge meg på verandaen! har ca 1000 nye myggstikk og fortsatt vondter! men ikke noe regelmessig eller noe så dette er bare kjipt!! :( :( :(

 

hvordan er formen til dere andre da?? :)

Skrevet

Håper fullmånen setter igang ting her altså, har vært så innstilt på en juniunge at jeg MÅ ha en juniunge!! hehe

Skrevet

Da satser jeg på å se effekten av fullmånen i morgen!! er to dager på overtid... og er skikkelig klar... i kveld kommer dansematten opp fra kjelleren og mamma kommer for å dra meg ut på gåtur. er så klar for å treffe det lille nurket nå!!!

Lykke til alle som venter :)

Skrevet

hær er formen stigende og håpet stigende:) går med kaftige murringer, slimer og småblør, slik har det vært siden jeg ble tøyd på mandagen:) så framgang er det vel inni dær:)

Skrevet

Ååååååååå er det fullmåne nå?!?! Jippi!! alt som kan hjelpe !! Nå skal`n ut!!!

Skrevet

Sender dere alle masse fødestøv,så dere får 28 juni barn. det er nemlig jeg,super dag hehe..

Skrevet

hva er sjangsen for at man føder ved fullmånde? og hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...