Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 begynner ikke "effekten" av den i dag a??? nei vent..... er det onsdag eller torsdag i dag?? :)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 hehe får håpe på at vi alle føder rundt helgen da:) selv satser jeg på tirsdagen;) onsdag i dag:D formen fin enda?
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 I dag er det onsdag vettu... Men effekten av fullmånen får vi vel ikke før i morgen eller?!?
varg veum Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 spiller ingen rolle så lenge den virker...hehe jeg SKAL ha juni baby!!!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Sant nok;) He he! Vil også ha juni barn!!!!!!! Pokker heller;)
varg veum Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 jaa det er godt vi er flere....hmmm regndans for å få det til å regen babydans for å få babyen ut?? hmm har prøvd alt annet så.....hehe
LilleMy med nr3 Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 ok, kanskje dumt spørsmål, men hvordan innvirkning har fullmånen på en evt fødsel?
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 ja da blir vel effekten i morgen! men men EN dag kan vi vel vente! formen er vel nesten fin den. har ikke sovet i det hele tatt i natt! Har hatt vondter hele natten og det var så svin varmt til meg at jeg måtte legge meg på verandaen! har ca 1000 nye myggstikk og fortsatt vondter! men ikke noe regelmessig eller noe så dette er bare kjipt!! :( hvordan er formen til dere andre da??
Turid Laila Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Håper fullmånen setter igang ting her altså, har vært så innstilt på en juniunge at jeg MÅ ha en juniunge!! hehe
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Da satser jeg på å se effekten av fullmånen i morgen!! er to dager på overtid... og er skikkelig klar... i kveld kommer dansematten opp fra kjelleren og mamma kommer for å dra meg ut på gåtur. er så klar for å treffe det lille nurket nå!!! Lykke til alle som venter
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 hær er formen stigende og håpet stigende:) går med kaftige murringer, slimer og småblør, slik har det vært siden jeg ble tøyd på mandagen:) så framgang er det vel inni dær:)
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 Ååååååååå er det fullmåne nå?!?! Jippi!! alt som kan hjelpe !! Nå skal`n ut!!!
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 27. juni 2007 #13 Skrevet 27. juni 2007 Sender dere alle masse fødestøv,så dere får 28 juni barn. det er nemlig jeg,super dag hehe..
jentebabymom Skrevet 27. juni 2007 #14 Skrevet 27. juni 2007 hva er sjangsen for at man føder ved fullmånde? og hvorfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå