ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Off assa....Blir så bekymra assa,når jeg ikke har kjent noe liv ennå, er i uke 24+3.........Eneste antydning til LIV kjente jeg her forrige kveld,var akkurat som jeg hadde "leamus"i magen...Helt snålt.,...Kan det ha vært babyen????som hikker kanskje???? noen som har opplevet å ha en baby som er rolig av seg liksom?? Takk for alle svar ihverfall:0)
milly:) Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Det var nok babyen ja:) tror jeg ihvertfall... Har du vært på ultralyd??? hvor er morkaken din? om den ligger langt frem kan det være du kjenner det sent! har du snakket med jordmoren din om dette??
Gjest MMJ Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Prøv helle nedpå en halvliter med IIIIIISKALDT vann, hehehe Det gjorde jeg alltid før... eller sist svangerskap, hehe, for jeg var litt "hysterisk" da.
Fløffy Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Prøv iskrem - det pleier å gi liv her i gården!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 ÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så artig om det var babyen!!!!:)herregud!!!var på ultralyd i uke 18,jordmor sa jeg hadde morkaka mi på framsiden,så det ville nok ta litt lengre tid før jeg kjente noe..,men,herregud,jeg blir jo LITT utålmodig da!!! Yepp har nevnt det for både jordmor og lege,.....
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 takk for svar jenter:) Da er middagen i dag ihverfall klar!!! ISKALDT VANN OG ISKREM!!!!!!!!!!!!hehehe:) blir ihverfall dessert i dag da:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå