Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Lest enkelte innlegg her om folk som er livredde for at piecinghullet skal gro igjen, hvis de mot formodning må ta den ut litt. Er det bare meg eller, men har ikke piercing og tatoveringer godt ut på dato nå?? Trodde virkelig den trenden hadde godt over. Har selv tatovering som jeg tok for 10 år siden. Kunne ikke falt meg inn å tatt det nå i dag.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 har vel kanskje ikke så mye med trend å gjøre alltid? jeg har åtte tattoveringer og ønsker meg absolutt flere, ikke fordi andre har det men fordi jeg rett og slett er hekta, jeg elsker tattoveringer og synes det er kunst, synes det er sexy og tøft og stilig med mennesker som har tattoveringer:D
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Hvis du har tatt en tatovering for motens skyld så har du jo virkelig gått på en smell i og med at de ikke går bort... Jeg har en tattovering + to piercinger. Blit nødt å ta ut begge når magen vokser (har en i navelen og en i brystvorta) men har planer om å få en ny i brystvorta etter jeg er ferdig å amme. Den i navelen gror vel neppe igjen så setter den sikkert i etter fødselen.
*Vetlis* Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Enig med de over her... Jeg ble rett og slett litt deppa når jeg måtte fjerne de jeg hadde i brystvortene mine jeg .-( Var noe vesentlig som manglet. Er jo ikke for motens skyld man tar det. De jeg hadde i brystene var mere for nytelse. Når jeg tok de ut ble det jo nesten følelsesløst der! Tattoveringer blir jeg heller ikke lei! Har 3 relativt store og skal ha flere :-)
Serial mom Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Nehei,vi er så harrye og lite moteinnretta av vi sutrer og griner over at vi må plukke ut piercingene våre og viske vekk tattoveringene siden vi nå er gravide! Har fjerna mange piercinger,og har kun igjen i navel og nedentil,de akter jeg å beholde! Skal du komme med zalo å vaske vekk de store tattoveringene mine nå da,sånn at jeg blir mer "moteriktig" ??????
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 For et dusteinnlegg. Folk hadde vel ikke hatt piercing hvis de ikke hadde lyst til å ha dem, hvis det var så "umoderne" ville de tatt dem ut frivillig. Og tatovering, hallo - som det sies over her, du er jo helt dust hvis du tar det fordi det er "moderne".
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Noe for rettskrivingspolitiet... "den trenden hadde GODT over...." hahaha....
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Hurra for piercinger og tattoveringer! Her skal både de i brystvorta inn igjen når ammingen er ferdig og flere tattoveringer skal jeg ha!! Takk lov for valgfriheten man har selv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå