Gå til innhold

Noen som ikke likte å bruke ammepute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne kjøpe en denne gangen.. men synes det er dyrt.. mellom 300-600 for dem jo..

har hørt flere her inne som ikke likte å bruke de... tenkte kanskje noen hadde en pute de ville selge meg for en billig penge:) send meg pm om du vil selge meg din pute:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det forrige gang. Syns den ble for lav liksom. Jeg fikk i gave av pappa.Skal prøve å bruke den denne gangen også, men vi får se. Har du tittet på Finn.no eller Libero.no kanskje du finner noe der?

Skrevet

Jeg kunne ikke klart meg uten asså!

Hehe!

Så min får du IKKE!

Tihi!

Men er det så dyrt?

Selv fikk jeg min i gave da, men mente de var ned i en 299,- Tar jeg så feil?

Det er ihvertfall absolutt verd det etter min menig. Sjekk ut finn.no ja!

Skrevet

Jeg kjøpte en kjempefin en i svergie...den kostet 199,-

Skrevet

hvor du bor? ei dame i ålesund syr kjempe fine for 199..

el 299. huff vart usikker.. eg kjøpte med ho i fjor..

Skrevet

De hadde på kid for litt siden til 199,- ellers er Sverige et godt alternativ. Jeg har fått min av en venninne som mente den var redningen for hennes vonde armer:)

Skrevet

takk for tips.. skal sjekke ut kid:)

Skrevet

hvis du er fra oslo, kan du få min for en hundrelapp.. jeg kjøpte den, og to dager senere gav vi opp ammingen - hun ville bare ha flaske..

Skrevet

desverre er fra lillehammer området. men du kunne sende den? jeg betaler porto selvfølgelig. om du er intressert så send en pm til meg:)

Skrevet

Jeg prøvde en forrige gang, men den var mer i veien enn til nytte synes jeg. Hvis jeg satte meg i en stol/sofa med armlene var det mer enn nok å støtte babyen på:)

Leverte tilbake ammeputen rimelig raskt kan man si (hadde lånt av helsestasjonen).

Jeg ammet jo heller ikke på samme plass alltid, og da ble det bare styr å skulle lete fram ammeputen hele tiden. Fant meg heller andre gode stillinger å amme i:)

Skrevet

Eneste jeg brukte ammeputen til, var å legge i hode-enden av grindsengen så det ble litt lunere for knøttet. Men til det funket den superbra!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...