Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg vil gjerne kjøpe en denne gangen.. men synes det er dyrt.. mellom 300-600 for dem jo.. har hørt flere her inne som ikke likte å bruke de... tenkte kanskje noen hadde en pute de ville selge meg for en billig penge:) send meg pm om du vil selge meg din pute:)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Jeg hadde det forrige gang. Syns den ble for lav liksom. Jeg fikk i gave av pappa.Skal prøve å bruke den denne gangen også, men vi får se. Har du tittet på Finn.no eller Libero.no kanskje du finner noe der?
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kunne ikke klart meg uten asså! Hehe! Så min får du IKKE! Tihi! Men er det så dyrt? Selv fikk jeg min i gave da, men mente de var ned i en 299,- Tar jeg så feil? Det er ihvertfall absolutt verd det etter min menig. Sjekk ut finn.no ja!
Snart 3 barnsmor! Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kjøpte en kjempefin en i svergie...den kostet 199,-
rosa og en blå Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 hvor du bor? ei dame i ålesund syr kjempe fine for 199.. el 299. huff vart usikker.. eg kjøpte med ho i fjor..
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 De hadde på kid for litt siden til 199,- ellers er Sverige et godt alternativ. Jeg har fått min av en venninne som mente den var redningen for hennes vonde armer:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 takk for tips.. skal sjekke ut kid:)
SuperJessie <3 Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 hvis du er fra oslo, kan du få min for en hundrelapp.. jeg kjøpte den, og to dager senere gav vi opp ammingen - hun ville bare ha flaske..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2007 desverre er fra lillehammer området. men du kunne sende den? jeg betaler porto selvfølgelig. om du er intressert så send en pm til meg:)
Raych Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Jeg prøvde en forrige gang, men den var mer i veien enn til nytte synes jeg. Hvis jeg satte meg i en stol/sofa med armlene var det mer enn nok å støtte babyen på Leverte tilbake ammeputen rimelig raskt kan man si (hadde lånt av helsestasjonen). Jeg ammet jo heller ikke på samme plass alltid, og da ble det bare styr å skulle lete fram ammeputen hele tiden. Fant meg heller andre gode stillinger å amme i:)
Birthen Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Eneste jeg brukte ammeputen til, var å legge i hode-enden av grindsengen så det ble litt lunere for knøttet. Men til det funket den superbra!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå