jente08&jente2010<3 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 fra første trimester:) håper det er like hyggelig her som der:) gleder meg til å bli kjent med dere:)
Teltpluggen Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Her er det hyggelig som bare det! Velkommen:)
camosilla Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Har du hoppet hit allt du, Tonje? Er bare inne og titter jeg, og kommer snart etter... he he
jente08&jente2010<3 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Japps:) 12+1 idag så tiden går så fort:) håper du også kommer etter snart:)
nora33 Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 hei tonje......... jeg følger med....12+2 idag og glad for å komme til 2.trimester.først nå jeg begynner å slappe litt mer av og virkelig forstå at dette er sant:) syns tiden har gått seint jeg,men håper den nå fyker litt av gårde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå