Gå til innhold

Da kommer jeg inn til dere:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

fra første trimester:)

håper det er like hyggelig her som der:)

gleder meg til å bli kjent med dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det hyggelig som bare det!;) Velkommen:)

Skrevet

Har du hoppet hit allt du, Tonje? :) Er bare inne og titter jeg, og kommer snart etter... he he

Skrevet

Japps:) 12+1 idag så:) tiden går så fort:) håper du også kommer etter snart:)

Skrevet

hei tonje.........

jeg følger med....12+2 idag og glad for å komme til 2.trimester.først nå jeg begynner å slappe litt mer av og virkelig forstå at dette er sant:)

syns tiden har gått seint jeg,men håper den nå fyker litt av gårde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...