Gå til innhold

hva gleder du deg mest til etter fødsel...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til

-å få igjen kroppen min, dvs bli kvitt bekkenløsning og andre vondter.

-kunne ligge på mage og rygg, har jo snart liggesår på sidene:p

- til å ha muligheten til å sove ei hel natt uten å våkne for hver minste bevegelse

-å kunne gå vanlig.. nå vagger jeg som ei gås og blir forbigått av gamlinger med rullator.

- gleder meg til å få hilse på denne lille hybelboeren min

-til å få trille turer

- til å få se snuppa bli storesøster

-til å få brukt alle de nusselige små babyklærne som ligger i skuffa

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Reise til min bestefar og vise frem den lille. Han er 92 år og synes livet er kjedelig etter han ble enkemann.

Skrevet

hilse på babyen, se far og sønn;) komme i klærene mine!!! BLI TYNN!!! slippe å ha ondt over alt... og en STOR kopp med kaffi og BAILES.... det er noe jeg savner,, naammm....

Skrevet

Åh... so many things....

Med babyen:

*bli kjent, være mamma, se pappa'n og babyen sammen, holde varsomt og bare se den lille på ordentlig (og ikke bare ultralyd). Tenk så stort å få den lille opp på magen! Vise frem vidunderet til venner og bekjente og være fryktelig, fryktelig stolt! :-)

På egne vegne:

*slippe hormoner som kræsjer sammen og skaper kaos, ligge på magen, se vekta gå nedover igjen, gjøre ting som trengs uten å måtte ha hjelp til alt mulig...

Sukk... :-)

Skrevet

Gleder meg til baby akkurat har kommet ut. Hærlig følese!

Ligge på magen igjen.

Amme.

Storebrødrene skal hilse på lille søster.

Slanke meg.

Komme inn i mine normale klær.

Shopping.

+++++++++++++++++++

Skrevet

Spise fårepølse!!!! Frøbrød med fårepølse er bare kjempegodt, og jeg savner det utrolig mye. Og spise Brie med basilikum. Og ligge på magen igjen.

Men dette er nok siste gangen jeg er gravid, så det blir trist å ikke skulle prøve flere ganger... Måtte stresse med prevensjon og sånne ting igjen. Så jeg prøver å nyte graviditeten, også :)

Skrevet

Egentli bare å sove på magen:-)

For utenom at jeg får et lite mirakel, så har graviditeten vært bare positiv, mindre migrene blant annet og det er bare SKJØNT:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...