Nickey Mouse Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Vet ikke helt om jeg hører til her inne? To uker siden jeg tok ut spiralen, vet ikke om dette er et forum mest for "slitere" eller alle som prøver å bli gravide? Vil ikke støte noen! Vi har en sønn på litt over 2,5 år fra før. Tenkt lenge på når det "passer" å få nummer to, men det passer vel aldri helt 100%. Så nå har vi hoppet i det Spennende og en tålmodighetsprøve. Første barnet var ikke planlagt, men uansett en velsignelse! Nå å planlegge nummer to er helt nytt. En god dag til alle her inne
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 hei hei. hjertelig velkommen skal du være dette er et forum for alle som prøver å bli gravide, uansett hvor lenge man har prøvd eller ei. utover dette har vi forum for slitere oss som har prøvd mer enn 1 år) og for de som venter på at mannen blir klar osv. men hvis du skal igang med prøving, er dette definitivt rette stedet det ligger en liste lengre nede, om informasjon for de som nettopp er blitt prøvere. vi bruker mye forkortelser her inne, og snakker mye "fagspråk" så jeg anbefaler absolutt å lese gjennom den. skal dytte den opp til deg. lykke til med prøvingen håper spiren sitter raskt
Nickey Mouse Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Takk Da kommer jeg altså inn her til dere! Var litt på bim da jeg var gravid med førstemann, vært litt innom dib i ettertid. Lurt litt på noen av forkortelsene her når jeg sniktittet, så takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå