Elax Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Gutten min får hovedsaklig mme, men suger litt på puppen i tillegg. Spiste smoothie med jordbær i to dager på rad, tenkte ikke på at dette kan gi magevondt. Byttet samtidig mme fra nan til hipp, og vet ikke om det er dette eller jordbæren som har gitt han magevondt. Spørsmålet mitt er; hvor lenge "sitter jordbæra i melka"?Sitter han hovedsaklig får mme er det ikke krise om jeg hopper over noen amminger. Eller er det kun første amminga etter at jeg har spist som gjør noe? Håper noen kan svare!!
MammaDilla Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Det gir utsla innen ett døgn etter du har spist det. Og det er jo ikke helt sikkert at barnet ditt reagerer på det. Poden min fikk knip i magen en gang. Neste gang gikk det fint
St.Sunniva Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg spiser det ofte, og ammer allikevel. Hun har aldri fått noe utslag. Men er det allergi for jordbær i familien kan det jo være bra å være litt forsiktig, ellers ville jeg bare ammet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå