MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 En brystpumpe!! Noen som skal selge en? Hehe! Noen som har noen anbefalinger på merke osv? Har ikke tenkt å bruke den sånn kjempemasse, så er ute etter en litt billig en.... Trenger ikke elektrisk, er nok med en manuell tenker jeg!!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hei, fikk ikke gratulert deg med lille Even Nikolay =) Gratulerer såååå masse, du snek litt i køen ja, hehe...det gjorde jeg og da, men du fikk 15 juni, ikke sant? Jeg kom etter deg den 19, hehe =) Kos deg med smuskien din Klemmer Bibi:)
Bruble Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Hei Chicka!! Manuell pumpe er vel Avent bra tror jeg... Jeg har en Medela Dobbel elektrisk jeg:p Kosta "bare" 1000 spenn den:p hehe.. men var ikke jeg som kjøpte.. var mora mi som mente jeg MÅTTE ha pume.. Kan vel si jeg brukte den heller lite... men er kjekk å ha i skapet nå ja.. hihi:) Håper du finner deg ei billig pumpe. og at du koser deg glugg ihjel med gutten. Du som trodde han ikke kom ut før til høsten! Det var nok min du snakket om der ja.. For her koser han seg viss glugg ihjel der inne på den knøttlille hybelen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå