Gå til innhold

buuu... litt redd nå....(litt detaljert og litt lang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff... I går var en grusom dag... Jeg begynner med begynnelsen jeg... For de av dere som er Nancy Drew de luxe her inne har kanskje fått med seg at jeg har vært kreftsyk tidligere, med svulst i magen... Ble sist operert i September da de fjernet en del av leveren... Har hatt det bra siden...

Men siste halve året har jeg oppdaget litt blod på papiret når jeg har vært på do... Har ikke brydd meg så veldig om det. Har tenkt at det kan være rifter eller noe sånt... Så i går var jeg da atter en gang på do. Alt gikk som det skulle og ikke noe hard mage eller noe sånt noe. Så skal jeg tørke. Også er hele papiret gjennomvått av blod. Jeg trodde det var tanta som var kommet så jeg tørket en gang til bare der, og det var tørt. Så sjekket jeg nok en gang bak der... OG like rødt!!! Jeg reiser meg opp og det er masse blod! Jeg trodde jeg skulle dø der og da...

Var hos legevakta i går som ikke kunne finne noe sår eller noe sånt. Han fikk ut en del blod men mente det hadde sluttet å blø. Han mente det enten var en hemoride som hadde sprekt... Eller det kunne være noe annet... Uff jeg er så syykt redd det skal være kreften som er tilbake!!! Blodprosenten min var litt lav men ikke farlig lav. Jeg skulle komme tilbake hvis det begynner igjen. Og fikk beskjed om å dra til fastlegen min i dag... Men jeg klarer ikke... Tør ikke helt. Men skal ta meg en dusj og komme meg bort dit.

Måtte bare få det ut... Syns litt synd på meg selv altså... Er det kreften som er tilbake er det bare å glemme å forsøke å få barn i allefall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan veldig godt være en hemoride som har sprukket. vært borti det selv, og det blødde noe infernalskt en liten stund.

tror heller på dette jeg, i og med at du har hatt blodspor på papiret en stund (som indikerer på hemoride)

ta deg en tur til legen og få sjekket det opp. hjelper å få litt beroligelse :)

lykke til *tenker på deg*

hold oss oppdatert da

Skrevet

Forstår at du er redd, d hadde nok de fleste vært....

Håper fastlegen din sender deg kjapt videre, så du får undersøkt hva som forårsaker blødningen...Trenger jo ikke å være noe alvorlig, men er ikke greit å gå å bekymre seg...

Ønsker deg masse lykke til :)

Skrevet

Takk skal dere ha!!! Jeg og tror ikke det er noe alvorlig... Men jeg er en sånn en som bekymrer meg mye... Så håper jeg det blir undersøkt og at alt er normalt! Har virkelig ikke tid til å være mer syk nå...

Trodde ikke hemorider var normalt for jenter på vår alder...? Med mindre man er gravid og sånn?

Skrevet

trodde ikke det jeg heller, men legen min forklarte meg at det kan komme nårsomhelst.

for min del kom det etter en lengre periode hvor jeg var skikkelig hard i magen.

krysser fingrene :)

Skrevet

Sånn... Vært hos legen, eller i allefall sekretæren hans... Skal ta noen prøver først så får vi se hva som skjer... Er nå litt roligere i allefall... Hadde det blødd mer hadde det vel gjort det til nå...

Skrevet

skjønner godt at du er redd, du har jo en sykdomshistorie, som ikke er så koselig.. jeg tror og håper at dette var enm hermoride, og hvem som helst kan få det.. det kommer av at man har hard mage, og presser for mye.. kjenner en gutt som fikk det..

uansett, krysser jeg fingrene for at det ikke er noe mere alvorlig enn en innvendig hermoride, og håper du snart får din lille spire i magen :o) <3<3<3

Skrevet

Så fint at du har vært hos legen! Og et veldig godt tegn at du ikke blør lenger! Viss det har gått hull på en stor hemoroide, kan det godt blø mye ja! Rødt blod tyder sannsynligvis på at blødningen har vært langt nede og fersk som ved hemoroider. Hadde det vært magesår ville blodet gjerne vært mørkere, altså gamlere sannsynligvis, og du hadde kanskje hat blod i spyttet også. Jeg tenker på deg og håper og tror at dette vil gå helt fint! :-)

Skrevet

Hvordan går det med deg, maggimor 1. pp?

Skrevet

Alt ser bra ut... Føler meg litt dum som freaker ut for ingenting... Men blør ikke mer og har tatt en del prøver som ser bra ut! Så da er det vel are en hemoride eller noe... Hehe... Jaja... Da har jeg fått sjekket det ut da...

Skrevet

kjempe flott :o) nå er det bare spira som mangler ;o) og den kommer nok snart :o) lykke til :o)

Skrevet

Å, nå ble jeg utrolig glad på dine vegner! Supert! Og lykke til videre!!!

:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...