Gå til innhold

kynnere i ene siden og mye spark!!!


saray

Anbefalte innlegg

er min 3 graviditet og er 20-21 uker på vei(usikker den der da) og det begynner å bli kraftig liv og røre inni der:Dblir vel en diger krabat dette også akkurat som brødrene sine.

har alt begynt å få litt kynnere men gjerne i ene siden av livmoren.den blir helt hard på venstre side mens høyre ikke er så hard.kan ikke huske at jeg har hatt dette før i graviditetene.er det noen annen som har det sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er min 4 graviditet, er 21 uker og har heldigvis ikke så mye kynnere...Synes jeg hadde det mere med jentene mine. Har gutt der inne nå...sikkert ikke sammenheng. Men jeg får også hardheten på venstre side. Vet morkaken ligger der litt langt ned, vet ikke om det har noe å si.Høyre er ofte myk og blir ikke så hard........rart.........Er vel helt normalt tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alt vært på u.l 2 ganger og det er en gutt dnne gangen også:9 og jeg har morkaken på bakre vegg så tror ikke det har noe å si.men det er sikkert normalt.får spørre jordmor neste gang jeg er til kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tror kanskje at jeg også har kynnere da, for når jeg går får jeg så vondt i venstre siden, har lurt på hva det kan være, men da tror jeg at jeg fant d ut. skal snakke med jordmor neste gang jeg skal på kontroll

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...