Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Dette har jeg ikke fått med meg før...men er det derfor ryggen min er blitt betydlig bedre de siste ukene da.. hodet var nemmelig festet for flere uker siden. Før hadde jeg konstante smerter i korsryggen,nå kjenner jeg det bare om jeg har gjord veldig mye en dag..
Audacious Angel Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Sånn var det med meg og sist. Tror nok at bekkenet blir litt mer stabilt når hodet er festet. Har hørt flere som sier de har blitt bedre på slutten.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Nei, ikke nødvendigvis. Men for mange bedres det i og med at det blir mer stabilitet i bekkenet. Men fortsett å ta hensyn som om du har vondt, for det kommer en fødsel og...
*RutIetutt* Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Ja, da er nok ikke hodet festet her i gården...bekkenløsningen er verre enn noen gang:o( Men så er jeg annengangs også da - og sist gang festet ikke hodet seg før to uker før termin.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 jeg er også andregangs og forrige gangen festet han ikke hodet før fødselen var godt igang.
SuperGlad Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Slik var det med meg forrige gang. Når hodet til snuppa hadde festet seg var alle smertene helt borte! Det var en stooooor befrielse!
Love my kidz Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Åh, hvis det er sant at bl blir bedre når hodet festes så gleder jeg meg vilt til det skjer ;-) Dagens trøst det... thanks =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå