Gå til innhold

Graviditet og homeopati


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger rett ut med omgangssyke og har fått noe homeopati som skal hjelpe (arnika 200). Noen som vet om dette er farlig eller dumt å ta når man er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Homeopati skal være helt trygt under alle faser av svangerskapet, men man har jo best effekt av å bruke det i samråd med en erfaren homeopat, for de forskjellige midlene brukes jo ofte ulikt fra person til person. Jeg har et homeopatisk husapotek, men ser ikke at arnica brukes mot omgangssyke, der har jeg lært at man bruker Arsenicum album. Arnica brukte jeg forresten ved slutten av sist svangerskap, og for å hele kroppen raskere etter fødsel, så det skal ikke gjøre noe om du tar det.

God bedring!

Skrevet

sant nok. Det er min mor som kom farende på døren :-) Men da kan det hvertfall ikke skade å prøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...