Gå til innhold

Lakserolje!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i går og hun sjekket om jeg var moden. Og det var jeg visst! Hun sa at hun lett kunne ha laget en 2 centimeter åpning på meg om jeg ville det til og med. Har vært på apoteket og kjøpt lakserolje da hun sa dette kunne hjelpe på å få fødselen i gang. Jeg er så dritlei nå! Men bare lurer, noen som har erfaring med lakserolje? Eller har hørt noe angående det? Mener å huske jeg leste at det kunne resultere i styrtfødsel et eller annet sted. Men om jeg er moden så bør det vel funke? Hvor mye må jeg ta? Og noe jeg kan ta det med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trur jeg ville latt vær. Er du moden og kroppen er klar så skjer det nok snart

lykke til uansett

Skrevet

ååå så heldig du er,de har sikkert kjempe gode tips på aboteket,visst ingen her har det..Lykke til.

Skrevet

Ikke gjør det!!! "2 av søstrene mine har gjort det, og fødslene gikk så fort at de ikke rakk å puste engang...hørt om flere av dems veninner som gjorde det samme på samme tidspunkt, og de fleste sa de nesten ble litt redde for det gikk så fort....rart jordmor annbefalte det, da jeg har hørt de fleste jordmødre fraråder det.....jeg ville ikke gjort det var jeg deg..

Skrevet

Oida, da tror jeg at jeg lar være :P takk, for så kjapt svar! var jo like før jeg helte i meg de greiene her .. tar ikke sjansen på noen styrtfødsel..

Skrevet

Jeg har hørt det er livsfarlig med lakserolje... skjønner ikke hvordan en JM tør anbefale det...

Fødeklar, det er jeg også :) Men når har du termin?

Skrevet

JORDMOR anbefalte dette??

hva for jordmor er nå dette mon tro..alle de jeg snakka med den gangen jeg vurderte å prøve det,frarådet det sterkt,fordi det i mange tilfeller fremkaller styrtfødsel..og det fikk jeg likevel,så tørr ikke tenke på åssen d hadde endt med olje i tillegg

Skrevet

Og jm på St.Olavs i trondheim advarte mot det fordi det i verste fall kan gi tarmkramper ... ikke akkurat det man har lyst på i tillegg til riene!

La det være du ... fødselen din begynner nok ganske snart uansett siden du er moden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...