Gå til innhold

Hjertelyd. Trenger svar fort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hørt hjertelyden i uke 14+5?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg fekk ikkje føyre hjertelyden før UL i veke 17. Jordmor ville ikkje prøve å finne den før, tilfelle ho ikkje skulle finne den på et så tidlig stadium. For å ikkje gjere meg engstelig rett og slett..

Skrevet

Vi prøvde å finne hjertelyden i uke 13, men fant den ikke. Da vi prøvde igjen i uke 16 var den fin og tydelig. Kjempemorsomt! Men ikke vær bekymret hvis du ikke har hørt den ennå. det kan være så mange faktorer som påvirker det (hvordan babyen ligger, forliggende morkake osv...) Var litt bekymret selv og følte meg ikke gravid i det hele tatt, men bare vent - du hører sikkert hjertelyden snart:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg fikk høre hjertelyden når jeg var ca 13 uker....helt tydelig:) verdens herligste lyd:) men er jo mange som ikke hører den før det har gått enda lengre tid!

Skrevet

Fikk høre hjertelyden i når jeg var 13+4

Skrevet

Hørte i uke 12! Var første gang legen hadde hørt den så tidlig! Fin lyd=)

Skrevet

hei:)jeg var hos jordmor når jeg var mellom uke 14 og 15.hun hørte ikke etter hjerte lyden,fordi babyen var for liten sa hun.hadde hørt fra andre att hun kom til å gjøre det,så jeg ble faktisk skuffet.men har oppdaget att det er forskjell fra jordmor til jordmor hvor tidlig de sjekker det.

Skrevet

Vi fikk høre hjertelyden i uke 7, men det var innvendig UL da

Skrevet

Jeg fikk høre hjertelyd da jeg var 12+5, var hos legen pga små blødninger. Men jeg ble advart på forhånd om at det slett ikke var sikkert at de fant den, og at jeg ikke skulle bli redd dersom de ikke gjorde det.

Skrevet

Fikk høre hjertelyden i slutten av uke 13, men vet om MANGE som ikke har fått høre den før i uke 16-17:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...