simbamamma Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Siden jeg ikke får tak i bladet på noen av nærbutikkene mine, vil jeg gjerne be dere pent om hjelp: Kan dere se på testen av reisesenger og fortelle meg hvilke som kom godt ut av det? Skal kjøpe reiseseng i dag, men vet ikke hvilken jeg bør velge, så jeg blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg litt. På forhånd takk!
Amabolla Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Babybjørn crib light -koster 1695 kr Både carena og simo alu reiseseng fikk gode karakterer også- carena koster 399 og simo 799.
2nj♥ Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 De tre som oppfyller alle krav til sikkerhet er: Best i test: BabyBjørn crip light (men den er dyr da, ca 1700,-) Bra: Carena reiseseng (399,-) Simo alu reiseseng (799,-) Resten av sengene som var med i testen oppfylte ikke alle krav til sikkerhet.
Arb.ledig husmor Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Vi har Carena sin, og er veldig fornøyd med den, men må enten ha ekstra madrass i eller en dyne, da disse madrassene er harde... Men snuppa bruker reisesenga si som både lekegring og seng når vi er på tur...og stortrivs oppi der!
CiljaS Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Vi betalte 1495 for baby bjørn sin reise seng på babyshop og jeg har ett ord om den: SUPER! Lett å pakke opp og ned, kjempegod madrass og lun å ligge i. I tillegg superlett. Glad vi kjøpte den ja! Skjønner godt at den kom ut som best i test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå