Arb.ledig husmor Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Speil er populært her, og bamser av alle slag.. Og så kjøpte vi en "mobiltelefon" på spar kjøp som falt i god jord...(men som vi ikke finner igjen)...
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Henrik er 10 mnd og elsker bøker..som han kan kaste rundt seg.Og bamser han kan kose med og biler som triller rundt..hehe
simbamamma Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 "Mobiltelefonen" er en slager her, har en fancy turkis og lime klapp-telefon fra Fisher Price. Klosser er også populært, alt han kan banke med duger egentlig. Han liker også den lille ballen sin, akkurat liten nok til at han klarer å gripe om den, men stor nok til at den ikke passer i munnen. Og nebbet på badeanda er perfekt å gnage på nå når tennene kommer ;-)
Murmeline Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Hehe, kjenner meg igjen ja. Noen flere?
jamaica Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 putteboks har han lekt mye med her i huset, og ball
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Mobiltelefon, helst min LG Chocolate:p Den nye dukken pappaen har kjøpt. Tuttetutten = en rosa sutteklut. En vibrerende og syngende kusak fra FisherPrice. Alle andres leker!!!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Togbanen fra brio er også veldig fint her..kan bite og slå med dem!Det beste er hvis vi bygger den sammen og han kan rive den fra hverandre!!hehe
meg og jentene Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Har jevnlig kjøpt nye leker til henne hele hennes ni mnd lange liv, men det mest populære å leke med nå er likevel: ledninger, min mobiltelefon og tv'ens fjernkontroll!
candyland Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 de arigste lekene hans nå er en gåvogn fra bio han fyller opp med leker og går rundt med, og en ball som han syns er hysterisk morsom...hehe... fikk velge seg ut ball selv, og løfter opp mister flirer springer etter(krabber i full fart:) og løfter opp og mister osv osv... kaster ball med han og det ender alltid opp med tullflira, hehe:)
candyland Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 og alt vi sier nei til er selvfølgelig ekstra spennende da... som internettboks, ledninger, ovn, skål med kattemat osv....
ScaryMama Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 ALT som er på badet- spesielt doen og dobørsten...
Har byttet nick ! Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 Alle NEI ting er så klart veldig populært hos vår 9,5mnd gamle jente. Men av leker så er nok den "gåtrilla" fra Brio det mest poplulære. Er ute og går laaange turer med den hver dag (lange som i kanskje 100m da, men allikevel...) Avogtil er bøker spennende. I vann er ballen det kuleste å leke med. Rive ned tårn som jeg bygger opp er også kjempegøy!
Murmeline Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. juni 2007 Ler meg skakk her! De er så søte, og så like! Kjenner igjen de fleste beskrivelsene ja:) Alt som ikke er lov, alt som ikke er leker.. BRIO gåvogn, ledninger, pc, fjernkontroller +++.
St.Sunniva Skrevet 28. juni 2007 #15 Skrevet 28. juni 2007 Ledninger Min mobil (har gitt henne en av mine gamle...men den lyser jo ikke) Min lommebok Alle dvd'ene i hylla Blomstene til mormor Av andre leker så har hun bl.a annet en treleke som ser ut som molekyler (kuler med forskjellige farger), en helt vanlig plastikring som hører til en badeleke, en Fischer Price leke med sugekopp til å sette på bordet (ser ut som en palme).... Riktignok ingen leke, men hun ligger og slikker på beinet til stuebordet....hun kan se seg selv i speilbildet på beina...hihi
minas'81&lillegull;) Skrevet 28. juni 2007 #16 Skrevet 28. juni 2007 Det mest populære her er også ledninger, min mobiltelefon å fjernkontrollen.. Å så er det utrolig arti å tømme vannskåla til hunden utover golvet å så "bade" i vannet ettepå, når mamma har vært så dum å glemt å sette den vekk....... Ellers er speil veldig arti, å så har hun fått ny interesse for alle baby-leken sine igjen. Lurer på om det kan være fordi hun ser dem "med andre øyne" nå... Bamser og klærne sine er også kjekke leker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå