Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 hvordan stiller dere dere til røyking og amming? da tenker jeg på kun en røyk i ny og ne og event kun rett etter amming slik at nikotinen er så å si borte ved neste amme tid? er så sugen på røyken , men får jo helt krupp på tanken om at det skal skade jenten min. noen tanker?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Slik atr nokotinen er så og si borte? Skal du gi flaske i mellomtiden da? Det tar 10-14 timer før kroppen din er fri for nikotin etter bare en eneste sigarett. Jeg syns det er veldig dumt å gjøre det dersom det fins en liten mulighet for at du kan klare deg uten, men mm med nikotin er bedre for barnet ditt enn mme er, så fortsett ammingen uansett.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Uansett om du røyker rett etter en amming slik at det er lengst mulig tid før neste amming vil det fortsatt være nikotin i melka. Jeg ville absolutt ikke gjordt det. Syns ikke noe om å røyke i det hele tatt egentlig. Men hvis du ikke klarer å la være å røyke så er det bedre å gjøre det slik enn å slutte å amme. MM med nikotin inneholder mer næringstoffer og er derfor bedre enn MME
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 det kan gi kolikk men er du villig til å ta den sjansen så...
Amabolla Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 En røyk i ny og ne går nok fint, men er du nå 100 % sikker på at det kun blir en i ny og ne hvis du tenner en sigarett i dag? Hvis du røyka fast før du ble gravid så er sjangsen stor for at det blir full sprekk i stedet... Den bommerten gjorde jeg.... Men.. det anbefales å vente 3 timer etter en sigarett før du ammer igjen-så veit du det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå