Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Mannen min.. Jeg blir sprø, siden mini ble født har jeg hatt 2 dager for meg selv, resten av tiden er jeg bare mamma. Og det til en meget blid, men likevel vanskelig, unge. Jeg er sliten, får beskjed av mannen min at jeg bare må finne på noe alene, men hver gang jeg prøver å legge planer passer det aldri for han å passe mini. I går fikk han vite at det er sommeravsluttning på jobben hans i dag, han sa i går at han ikke ville gå, men i dag har han ombestemt seg, så nok en gang skal han ut og kose seg, mens jeg må alene legge en sutrete unge.. Det er ikke første gang jeg er alene, han er stadig på gutteturer i helgene og har minst en dag i uken som går bort til guttekveld.. I sommer skulle jeg få en hel helg alene med tre venninner, men når helga var bestemt og planlagt, kan han ikke ha mini likevel.. Av og til føler jeg at jeg gjør all drittarbeidet og så kommer han hjem og koser litt med sønnen sin før jeg må til for å legge.. Jeg trenger virkelig å få være bare meg en stund, ikke bare mamma. Misforstå meg ikke, jeg liker å være mamma, men jeg blir også sliten og jeg trenger også litt tid alene.. Gleder meg faktisk til å begynne å jobbe, slik at jeg får litt voksentid igjen.. Måtte få ut litt..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hva skal han den helgen da ? Han har vel egentlig ikke noe valg har han vel ? Det er sønnen hans og da må han stille opp.. Selvfølgelig trenger du voksenkontakt, omså bare litt tid for deg selv..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Han skal være med å restaurere en båt, skal være borte hele uken og har lovd han skal hjelpe til i helga også.. Noe jeg visstnok burde visst.. Eneste helga det passer for mine venner, så jeg er ganske irritert.. Men det er lenge til, akkurat nå har jeg nok med å være grinete for at han skal ut i kveld.. *sutresutre* HI
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Om det så er kongeskipet hanhar lovet Harald og Sonja å fikse så ville jeg sagt at da får du ta uka, også får du være hjemme i helgen. At noen ANDRE skal ha hjelp til å fikse en båte er IKKE ditt problem!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Det er ikke et spm. om pappa kan passe barnet. Er det noen som spør deg om du kan passe barnet? Man må avlaste og hjelpe hverandre. Man kan ikke si at man ikke kan passe sine egne barn!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Takk for støtte, har vært litt drittete i dag Tok det opp med han før han gikk ut og det ser ut til at han kanskje kan ta mini den helga i sommer likevel.. Mamma og pappa har alt sagt ja, men blir sikkert ikke lei seg for at pappaen tar han (de skal være barnevakt helga før også)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Herlighet, hadde dette vært hos oss så hadde jeg klikka!!!!!!!!Det er jo hans barn også, han er liksom ikke onkel skrue som skal passe doffen (eller hvem det nå er...) en helg i blant!!!!Nei, nå kvinne må du vise muskler, sånt kan du ikke finne deg i!!!
Rosenrød Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Kjenner meg litt igjen i din situasjon, er litt sånn her også. Jeg vet hvor utrolig frustrerende det føles å aldri ha tid til seg selv eller sine ting. Er helt enig med de andre her; sett ned foten og si fra. Han får prioritere deg og deres barn foran alle andre som skal ha hjelp. Ærlig talt... Du kan jo spørre han hvordan det hadde gått hvis det var han som måtte droppe alt, og du som gikk ut når det måtte passe. Er så lett å være den som er på farten hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå