*bolla pinnsvin* Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Kan vel bruke det hele tiden, bare man har god madrass. Vi begynte å bruke det da småtten var 7 mnd, for da var han for stor til å sove i vognbagen når vi skulle noe sted.
Gravenstein Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Reisesengen kan du bruke fra nyfødt - men jeg har brukt vognbagen når vi har vært på tur - den er jo med alikevel og dermed en ting mindre å drasse på. Nå er han imidlertid i ferd med å vokse ut av bagen, og også så sterk at han kan kanskje klare å kravle over kanten på den.
manonym Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Men de er jo veldig dyp,altså om man rekker ned til de når de ikke klarer å sette seg opp selv? Har ikke sett på den vi har enda jeg, fikk til dåpen, ligger godt nedpakket=) Det er altså ikke madrasse med? Hvor får man kjøpt det som passer oppi da?
Nr3 i 2012 Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har brukt reisesengen fra lillegutt var veldig liten. Det har gått fint å legge han ned selv om det er litt langt ned! Det følger med madrass, men de er så tynne og harde. så jeg har bare kjøpt en overmadrass jeg. De får du kjøpt "overalt" babybutikker, kid, jysk osv. Til den reisesengen jeg har er det samme størrelse som til sprinkelsengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå