Gå til innhold

Hurra! Minus 2 kg!

♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten dråpe i havet, men håper det skal hjelpe prosessen med å bi gravid. Har altså gått ned 2 kg den siste uka. Ikke fanatisk slanker, men bruker "enkle" grep som gå minst 30 min hver dag, ikke spise rett før jeg legger meg, drikke vann, magert pålegg, ikke godis utenom helgene o.l. Har mange flere kilo å ta av, men et skritt nærmere i alle fall. En liten trøst siden tanta er på besøk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du har vært! Et slikt resultat hjelper på motivasjonen for å fortsette i neste uke også, ikke sant??! Kjempebra altså! Gratulerer!!

Skrevet

ååå så fint da:) da er du jo i gang...alt som er minus på vekta er bra:)

jeg skal også prøve å gå ned endel kg,kansje det hjelper meg også:)

lykke til:)

Skrevet

Takk! Ja, det har en utrolig motiverende effekt, og på butikken i dag kikket jeg ikke bort på godterihylla en gang. Unnet meg heller en pakke med grønn te m/sitron og litt dyrere gulrøtter. Eneste "godteri" ble en eske med sukkerfrie pastiller. Det døyver den verste snoptrangen. Har gått en tur allerede i dag, og nå skal jeg snart vaske leilighet og klær for å gjøre i stand til vi reiser på fjellet og hytta til helgen. Noen flere som vil være med på en vektreduksjon? Jeg er plussize, så det må være noen med seriøse kiloreduksjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...