Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det går greit..da er alle regninger betalt..er 2 voksne og ett barn..skal ingenting spesielt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har jo litt på sparekonto, men dette skal ikke røres

Skrevet

Det er da mer enn nok!

Skrevet

Det er mer enn vi pleier å ha på et sånt tidsspenn, og vi er like mange - tipper det går helt fint!

Skrevet

Det var jo mye!! Vi leve gjennomsnitt på 2000-4000 kr i mnd etter at alt er betalt, og er også 2 voksne og 1barn... Men klarer oss, må jo bare det...

Skrevet

9000? Det er jo kjempe mye. Sikkert mange som ikke har det i mnd engang. Hvis dere ikke klarer dere på det, er det nok dags å se på kviteringer hva dere bruker penger på;)

Skrevet

Vi er 2 voksne og 2 barn og bruker vel ca 5000 på en mnd på mat, så 9000 på 3 uker burde da virkelig holde... :P

Skrevet

Hmm...med 9000 på 14dager, uten noe spesiellt på tapeten, så bør dere jo ha minst 5000 igjen på konto med normalt forbruk. Men så har vi jo alle hørt om å leve stort, og noe sier meg at det kan bli drøyt for dere å overleve på 9000...

Skrevet

Virker litt som det var ironisk ment....

Skrevet

Hadde aldri klart meg for så lite penger frem til den 11. Hva i alle dager har dere gjort for å komme i denne kjipe situasjonen???

Håper dere har familie eller venner dere kan låne litt av.

Skrevet

Ja, ellers må dere jo ha et vanvittig forbruk! 4500 i uka? Hva kjøper dere da? Heh, hadde klart oss på 3000 i 2 uker uten problemer.

Skrevet

Dette kan vel ikke helt være seriøst(?) Vi bruker ca 5000 i mnd på mat,å vi spiser godt.

Skrevet

Stakkars ungene dine som har sååå fattige foreldre. Vi har aldri under 100 000 på konto til enhver tid og synes at alle andre fornuftige voksne bure ha det. Hvis ikke så er de direkte uansvarlige og burde ikke oppfostre andre mennesker til å bli like uansvarlige som seg selv.

Skrevet

Neida har et helt normalt forbruk..Ikke noe luksusliv..Det holder sikkert, ville bare høre hva dere andre tenkte..

Skrevet

Ser ingen problemer med å klare det. Vi har også høyt forbruk, men det er fordi vi ikke kjøper den billigste maten....

Tror ikke innlegget var ironisk, heller at man har forskjellige vaner. Noen må jo kjøpe luksusproduktene i matvarebutikken også :)

Skrevet

Men så er det faktisk slik at pengene flyr av gårde fort.

Skrevet

Unnskylde meg, men dere kan umulig ha et "normalt" forbruk hvis dere synes at 9000 på 14 dager er lite. Hadde jeg hatt det, så hadde jeg følt meg stinnrik!:-)

Skrevet

Unnskyld meg men sa jeg det var lite...Nei gjorde ikke det, jeg spurte om dere trodde det holdt..Men det skal jeg ikke gjøre igjen..Makan til frekke og hovne svar over et spm skal man lete lenge etter.

Skrevet

Det holde og vel så det.

Hvis du finner ut at du vil shoppe masse dyre klær eller lignende så kan du sikkert klare å vente 2 uker ;-)

Når det gjelder mat og nødvendige ting så holder det fint med 2-3 tusen på så kort tid.

Vi har 3000 å leve for frem til den 12, og må fylle bensin i dag eller i morgen på bilen...ser ikke for meg at vi skal få noe problem med at vi har for lite penger.

Hver sitt forbruk, men hvis du spør her inne om det holder med 9000 på 14 dager så må du kunne forvente at folk tror du tuller. De fleste har ikke 18 000 i mnd på mat og diverse.

Skrevet

Det er da mer enn nok det da. Hadde nok greidd oss på 2-3000 til da, om alle regninger er betalt

Skrevet

9000? Uff, stakkars dere... Vi har litt mer på konto, men føler det er faretruende lite, så vi har vært på sosialen i dag og fått godkjent søknad på nytt tv og dvd-spiller siden vi ikke har råd til ferie de neste 14 dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...