Gå til innhold

middagstråd:)

leah og minimi med liten spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger mange forslag,e så lei den middagen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skulle egentlig grille, men siden det øsregner ute så blir det pannekaker i steden. :o)

Seikarbonader i hamburgerbrød med salat, tomat, agurk og dressing er veldig godt og lettvint.

Skrevet

Entrecote med ris og saus blir det her, med sjokolademousse til dessert :o)

Eg å sambo har vært sammen i to år i dag, så det blir en liten feiring av det :)

Skrevet

I dag blir det laks m/ fullkornspasta til lillegutt (jeg kan ikke fordra fisk selv). Har enda ikke funnet ut hva jeg skal ha i dag, kanskje det bare blir en brødskive.......

Gjest irismor
Skrevet

Joikakaker, kokte poteter, kokte gulrøtter og tyttebær.

Skrevet

Om du er lei ville jeg tatt med familien ut på restaurant og nye ett godt måltid ute=0)

Skrevet

Vi skal ha wiener pølser og potetmos. Enkelt og godt=)

Skrevet

taco med ting og tang.

Et vennepar kommer og skal diskutere kjøreplanen til bryllupet med oss.. Enkelt og greit i en stressende hverdag!

Gjest otilie79;)
Skrevet

I dag blir det en av våre favorittmåltider, stekt laks med poteter, suragurk, og vanligvis bruker vi ha søtrømme til (rømme med masse sukker) men skal prøve oss uten sukker i den:o)

Skrevet

Får en del gjester til middag i dag så her blir det sodd og ostekake til dessert:)

Skrevet

Kjøttkaker i brunsaus,potet,grønnsaker og kålrabistappe

Skrevet

her blir det pasta, løk og middagspølser stekt i pannen, og tomatsaus til..

Skrevet

Ut og spise feks? Her blir det sushi med en venninne, så kan gutta gafle innpå hva de vil hjemme. Ikke mitt problem i dag hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...