monztah Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Noen som vet en sprinkelseng man kan ta vekk ene langsida på??? Eller har noe tips om hvordan man løser det smart....? Vi samsover dårlig for tiden, og hun misliker å ligge alene nedi sprinkelsenga si. Tenkte høye den litt opp, og ta vekk langsida og sette inntil senga vår. Men hun er en 1-åring som makker seg rundt veldig, så jeg vil kunne montere på langsida igjen når hun sover uten tilsyn. Noen som kan gi meg et råd?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Stompa her en seng der man kan ta vekk ene langsiden, sjekk der.
Pearly Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Har sett en på barnevognhuset Rudo som har en enkel nedfellbar vegg på ene siden. løftes opp og ned enkelt.
mammatilpia Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Vet ikke om jeg forstod problemstillingen helt, men hvis du vil at hun skal krype ut av sprinkelsenga selv så kan du sage bort en av sprinklene. Da blir det et hull som hun kan krype ut av.
monztah Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Nei, vil helst ha det åpent om natten, med senga hennes inntil vår, og stengt før vi går og legger oss, slik at hun ikke detter ut av senga. Men nå har vi gått til innkjøp av en bredere dobbeltseng - yippie! Får håpe det funker bedre...for vi synes det er koselig med samsoving også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå