monztah Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Noen som vet en sprinkelseng man kan ta vekk ene langsida på??? Eller har noe tips om hvordan man løser det smart....? Vi samsover dårlig for tiden, og hun misliker å ligge alene nedi sprinkelsenga si. Tenkte høye den litt opp, og ta vekk langsida og sette inntil senga vår. Men hun er en 1-åring som makker seg rundt veldig, så jeg vil kunne montere på langsida igjen når hun sover uten tilsyn. Noen som kan gi meg et råd?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Trodde Stokke sine barnesenger kunne felle ned den ene langsiden sånn at sprinkelsenga blir som en forlengelse av voksensenga. Hør med feks en Bohusbutikk som fører disse sengene. Eller nærmeste barneutstyrsbutikk. )
Gjest_1001 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Sånne sprinkelsenger med nedfellbart "gjerde" på ene siden funker til det. for da er det en "bjelke" under som holder sammen sengen. Det går ihvertfall an å ta vekk langsiden på min seng.
monztah Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 OK, men de vi så på mener jeg å huske at man bare kunne felle ned bittelitt? Kan du ta vekk hele langsiden på den du har?
monztah Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Skal sjekke med de, takk for tips! Men har ikke Stokke kun de ovale sengene?
Dotten Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Ikea... Sist jeg var der for en ukes tid siden, så hadde de nettopp sånne. Man kunne fjerne hele siden, og gjøre den om til en "sofa", eller seng som er letter å krype ut og inn i for større barn. Men, den kan sikkert også brukes sånn du tenker på!
monztah Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 OK, høres bra ut, dette skal sjekkes! :-D
Gjest_1001 Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Ja... pga at jeg har en støttebjelke under kan jeg ta vekk hele langsiden ;-)
Hidjey Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Ja, de har på IKEA. Har fått nye mål på barnesengene der nå, så de er "normale" mål.
monztah Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. juni 2007 Ja, så på IKEA på nettet nå, de har flere. Men, tanken som slo meg er at da kan vi kanskje like så godt demontere ene langsiden på den sprinkelsenga vi har, for det så ikke ut til at det var så "enkelt" å forandre på ene eller andre valget av montering på IKEA-sengene heller. ÅH, håper dette løser alle samsovingsproblem!
Hidjey Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Ja, når jeg tenker meg om så er det vel like lett. Bare å putte noe inn i hullene der skruene skulle ha vært sånn at små barnefingrer ikek blir stuck.
monztah Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. juni 2007 ...og montere den like enkelt? Sånn at man kan gjøre det hver dag liksom?
monztah Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. juni 2007 Løser da for så vidt ikke problemet med hva gjøre når hun sover alene før vi legger oss. Kanskje sette sengen inntil en vegg? Hmmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå