Skuddårsmamma=) Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Etter å ikke hatt mens siden pille slutt i februar, testet jeg sterkt positiv på GB tester for 8 dager siden. Legen kunne bekrefte at jeg var gravid, og ut i fra GU mente han kanskje 8 uker på vei+. Ble henvist til tidlig UL, hvor ikke noe foster kunne ses. Ble antydet at jeg kanskje var 3-4 uker på vei. Var til legen i dag, og hun syntes det var merkelig. Ny UL på fredag, og har tatt 1 sett med hCg i blodet i dag. Er så utrolig bekymret. MUlig MA?? Har ikke hatt blødninger. Blir glad for å høre deres erfaringer og hva dere tror!
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 På besøk fra 2 trimester, har ikke noen erfaring selv med det at man blir satt tilbake,men har lest om flere som er blitt satt mye tilbake enn hva de trodde selv. Har selv hatt en MA,men der var det ingen tvil,ble oppdaget i uke 12,og det hadde dødd i uke 9,ingen hjerteaktivitet. Dette var i februar og nå er jeg 14+6.
Skuddårsmamma=) Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Takk for at du deler dine erfaringer med meg! Jeg har et ørlite håp om at jeg bare er kommet for kort til å kunne se det på UL, men samtidig prøver jeg å forberede meg på at jeg muligens har hatt en MA. Synes gravidsymptomene har avtatt betraktelig. Godt å høre at du er tilbake og gravid på ny etter MA, det gir håp til meg!! Lykke til vidre med den voksende magen! =)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 vet desverre ikke om du har hatt MA eller ikke. krysser bare fingrene for deg, at lille spiren ligger der, men bare er for liten ennå... <3<3<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå